Beoordeeld op 17 februari 2019

De ligging van dit hotel is perfect, kort bij de zee, kort bij de haven, kort bij het strand, kort bij de restaurants, kort bij de shopping. Dus ideaal.
De hygiene moet beter, de badkamer was niet ok en de ramen, waren maar deels bewassen. Dit kan niet voor dit niveau van hotel.
Het geluid van het verkeer was hoorbaar op het 13de verdiep dus ook wat werk aan de sluiting van de ramen, denk ik

Datum van verblijf: februari 2019
EventSales, Guest Relations Manager van AC Hotel Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Dear guest,

Thank you for choosing AC Hotel Gran Canaria by Marriott for your recent stay in Las Palmas de Gran Canaria.

Thank you for taking the time to share your thoughts regarding these issues. We appreciate you bringing it to our attention. We will share your comments with the appropriates departments to keep improving our facilities and our service.

We hope to have another opportunity to better your experience with us.

Kind regards,

Beoordeeld op 8 januari 2019

Door klant voor werk hier onder gebracht.Eerst 1 week en dan voor 2 dagen terug naar huis met vervolgens weer een dag of 5 nu in een andere kamer.De eerste kamer was net als de tweede kamer schoon en netjes.Niet uitgewoond of beschadigd door de jaren heen.Badkamer schoon met lekkere dikke handdoeken.
De tweede keer was wel de airco buiten werking maar met het zachte klimaat daar heb ik daar geen hinder van ondervonden.
Ik hoef niet in een vriescel te liggen.Thuis slaap ik ook met het raam open en dat kon hier ook prima.
Mooi uitzicht op de haven:Ontbijt op de bovenste verdieping.Zeer gevarieerd,van diverse soorten brood en beleg en de meest exotische cereals die er te krijgen zijn.Je kan er voor kiezen om aan het raam te zitten (barkruk met doorlopende tafel waar je nog meer van het uitzicht kan genieten.
Heb slechts twee maal gedineerd.Kwaliteit was prima.Prijzen niet eens zo gek.De hamburger die destijds op het menu stond was echt goed.
Locatie is ook prima.Loopafstand direkt in het centrum met veel gezellige lokale cafetaria's.Ga je wat verder richting boulevard ben je meer tussen de toeristen als je dat zou willen.Dan zijn de prijzen en kwaliteit ook minder dan wanneer je je tussen de lokale bevolking begeeft.
Aanrader en zou hier zeker terug komen.Ook met gezin.

Kamertip: Uitzicht op de haven vragen:Is een rond gebouw.
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2017

11 december 2017... Landen in Funchal-Madeira was niet mogelijk.
Uitgeweken naar Gran Canaria om daar 1 nacht te mogen blijven.
WAT een snelheid met inchecken, echt perfect en dat voor 180 personen van dezelfde vlucht !!!
Heel veel complimenten gegeven!
Er werd ook nog een lunch (niet genoten omdat wij local gingen met Pan, Vinho en Alioli gingen) en een lekker diner geserveerd.
Ontbijt wat geweldig. Perfecte organisatie.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Ideaal als vertrekbasis voor cruise ! Aan de luchthaven neem je de bus ( groene, lijn 60) deze brengt je op 5 min van het hotel. Gemakkelijk terug te vinden dankzij opvallende vorm. Dan uitstekend ontbijt. En vertrekken op cruisse. 5 min stappen tot cruise terminal. Je ziet je boot liggen. Ook de maaltijden in het hotel zijn zeer goed prijs/ kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017

We hebben hier alleen gegeten op de 22 ste verdieping. Dat leverde een mooi uitzicht op. Er was op "onze" dag carnaval dus vuurwerk tijdens het diner. Aan te bevelen voor het goede eten met vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: februari 2017