Beoordeeld op 29 december 2017

11 december 2017... Landen in Funchal-Madeira was niet mogelijk.
Uitgeweken naar Gran Canaria om daar 1 nacht te mogen blijven.
WAT een snelheid met inchecken, echt perfect en dat voor 180 personen van dezelfde vlucht !!!
Heel veel complimenten gegeven!
Er werd ook nog een lunch (niet genoten omdat wij local gingen met Pan, Vinho en Alioli gingen) en een lekker diner geserveerd.
Ontbijt wat geweldig. Perfecte organisatie.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Ideaal als vertrekbasis voor cruise ! Aan de luchthaven neem je de bus ( groene, lijn 60) deze brengt je op 5 min van het hotel. Gemakkelijk terug te vinden dankzij opvallende vorm. Dan uitstekend ontbijt. En vertrekken op cruisse. 5 min stappen tot cruise terminal. Je ziet je boot liggen. Ook de maaltijden in het hotel zijn zeer goed prijs/ kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017

We hebben hier alleen gegeten op de 22 ste verdieping. Dat leverde een mooi uitzicht op. Er was op "onze" dag carnaval dus vuurwerk tijdens het diner. Aan te bevelen voor het goede eten met vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017 via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel in de midden van het centrum.
Heel uitzicht over de zee en de havens.
Roomservice is goed en snel.
Uitgaansleven is elke dag een must.
Heel veel toeristen en hele leuke sfeer voor een eiland.
Ik kom zeker een keer terug.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 december 2016 via mobiele applicatie

Prima goed verzorgd en schoon hotel, goede bedden en nette badkamer, vriendelijk personeel, lekker zwembad met gratis handdoeken op bovenste etage. Mooi uitzicht !
jammer dat er geen kluisjes zijn op de kamer.
Busstation dichtbij.

Datum van verblijf: november 2016