“uitstekend tapas restaurant”

Keukens: Diner, Spaans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 oktober 2018 beoordeeld

Dat we hier 3 van de 4 avonden hebben gegeten zegt alles.Dit restaurantje gaat om 20 uur open en zit om 20u05 vol.De service is uitstekend en vriendelijk.Het eten is er zeer lekker met keuze uit een 15tal gerechtjes.

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier heerlijk gegeten. Bediening spreekt goed Engels en zijn erg behulpzaam. Tapas is erg goed en betaalbaar. Wel stond er 1,50 op de rekening voor suggesties? Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Maar goed, je hebt het er zeker voor over.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier de afgelopen jaren vaak gegeten. Meestal voor lunch want in de avond is het erg druk. Zonder reserveren sta je in de rij. Mijn favoriete gerecht is de zalmtartaar en de varkens wangen. Super vriendelijke en behulpzame bediening

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een local bij dit restaurant beland en zij had geen woord teveel gezegd. Gezelligheid, goed eten en een zeer vriendelijke bediening voor een zeer vriendelijk prijsje. Echt een aanrader al zullen de locals het niet waarderen als straks de toeristen dit tentje overnemen.

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ging om 20.00uur open.
We waren er om 20.05 en hadden het laatste plekje.
De positieve berichten die je leest over dit tapas restaurant zijn meer dan terecht.
Nog nooit zo'n lekkere tapas gegeten als hier.
Erg vriendelijk personeel, attent en niets teveel gevraagd.
We hebben er met zijn drieën gegeten onder het genot van enkele drankjes.
We moesten uiteindelijk net geen €45 afrekenen.
Aan de boulevard ben je het dubbele kwijt.
Ook veel locals die even binnen wippen voor wat tapas.
De mensen staan buiten te wachten om binnen te komen.
Erg goed !!

Reizigers die Tasca Galileo bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Tasca Galileo geweest? Deel je ervaringen!