“Heerlijk en goede service! ”
Beoordeling van Tasca Galileo

Tasca Galileo
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.625 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
Keukens: Diner, Spaans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier heerlijk gegeten. Bediening spreekt goed Engels en zijn erg behulpzaam. Tapas is erg goed en betaalbaar. Wel stond er 1,50 op de rekening voor suggesties? Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Maar goed, je hebt het er zeker voor over.

Datum van bezoek: augustus 2018

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier de afgelopen jaren vaak gegeten. Meestal voor lunch want in de avond is het erg druk. Zonder reserveren sta je in de rij. Mijn favoriete gerecht is de zalmtartaar en de varkens wangen. Super vriendelijke en behulpzame bediening

Datum van bezoek: juni 2018
16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een local bij dit restaurant beland en zij had geen woord teveel gezegd. Gezelligheid, goed eten en een zeer vriendelijke bediening voor een zeer vriendelijk prijsje. Echt een aanrader al zullen de locals het niet waarderen als straks de toeristen dit tentje overnemen.

Datum van bezoek: december 2017
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ging om 20.00uur open.
We waren er om 20.05 en hadden het laatste plekje.
De positieve berichten die je leest over dit tapas restaurant zijn meer dan terecht.
Nog nooit zo'n lekkere tapas gegeten als hier.
Erg vriendelijk personeel, attent en niets teveel gevraagd.
We hebben er met zijn drieën gegeten onder het genot van enkele drankjes.
We moesten uiteindelijk net geen €45 afrekenen.
Aan de boulevard ben je het dubbele kwijt.
Ook veel locals die even binnen wippen voor wat tapas.
De mensen staan buiten te wachten om binnen te komen.
Erg goed !!

Datum van bezoek: november 2017
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit op krukken maar moet tien minuten voor openingstijd in de rij staan. Na een gerechtje snap je waarom, geweldig eten en goeie wijnen. Foie gras voor 7,50, hiervoor betaalde ik in Vegas 65 dollar. Deze was lekkerder en ik kreeg meer. Zalmtartaar om je vingers bij af te likken. Vanavond tien voor acht staan we weer in de rij!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Tasca Galileo bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Tasca Galileo geweest? Deel je ervaringen!