Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Door een vertraagde terug vlucht hier ondergebracht door de luchtvaart maatschappij, net hotel, normale kamers, niet spannend. Jammer dat de liften zo slecht werken, als je met meer dan 2 erin gaat staan is de lift overbelast....
Ontbijt zag er redelijk uit, goede koffie in iedergeval...

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

Onze vakantie in Hotel Riu Palace Meloneras was ten einde en wij zouden in de late namiddag terug naar huis vliegen . Doch een defect aan het vliegtuig besliste er anders over .
Vanuit de luchthaven van Gran Canaria werden wij met een paar bussen naar Hotel A.C. Iberia in Las Palmas gebracht om er te overnachten en om pas 's anderendaags te kunnen vertrekken naar Zaventem .
Hier in dit hotel kregen wij dan het avondmaal en 's anderendaags s' morgens een ontbijt .
A.C. Iberia is een groot hotel , gelegen even buiten de hoofdstad , maar toch dichtbij gekende winkelketens . De meeste kamers zijn al gerenoveerd , zijn tamelijk ruim , maar onze kamer was wel tamelijk klein en nog aan renovatie toe . Maar alle faciliteiten waren op de kamer aanwezig . Ook een flesje water ter verwelkoming .
En de kamers waren zeer proper !
Het inchecken gebeurde vlot , want wij waren tenslotte maar onvoorziene gasten .
Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig .
Het avondmaal , in buffetvorm , was aantrekkelijk en smaakvol , en keuze uit 2 x vlees , en 2 x vis , en andere pastabereidingen en groenten en frieten . Ook de drank aan tafel ( niet-alcoholisch ) was inbegrepen .
Ook het ontbijtbuffet was behoorlijk , keuze genoeg en verzorgd .
Ook het uitchecken gebeurde vlot , en dan terug met de bus naar de luchthaven .
Het hotel beschikt ook over een zwembad .
Dit hotel is zeer goed geschikt voor zakenlui en mensen op doorreis .
Wij zullen dit hotel niet vergeten !
Het heeft ons aangenaam verrast !

Kamertip: Wij hebben niet mogen kiezen .
Datum van verblijf: juni 2017
Lucía P, Director General van AC Hotel Iberia Las Palmas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Dear Paul D,
We love our surprise guests!!!! Thank you very much for your nice review at Tripadvisor. We are happy to know that you couldn´t get home on time but al least you had a good time with us. It would be great if you considere our hotel in the future, you never know, maybe we can be the next option for your holidays.

Beoordeeld op 30 december 2016

Prima hotel,wij misten een waterkoker op de kamer om zelf een kopje thee of koffie te maken.
Locatie is prima, om te slapen en even te relaxen op het mooie dakterras met zwembad.
Een hotel dichtbij de bushalte om op een snelle manier Las Palmas te verkennen
Openbaar vervoer is perfect geregeld in Las Palmas.
Je kan een pasje kopen bij busstation San Telmo, is voordeliger dan betalen in de bus.

Kamertip: Ik zou de 11de verdieping kiezen met het prachtige zeezicht
Datum van verblijf: december 2016
Lucía P, General Manager van AC Hotel Iberia Las Palmas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2017

Dear Corrie,
I am sorry that I am writing you a little late but we had problem with the translation that was not available. Thank you very much for your comments, I am sorry that I can not answer you in your home language. We are happy to know that you enjoyed your stay at Las Palmas. Our Chain standard do not consider water heater in rooms. We are sorry.

Beoordeeld op 18 januari 2016

Prachtig verzorgd hotel. Zeer mooie, goed uitgeruste kamers: groot TV-scherm, mooi uitzicht over de stad (of zee, afhankelijke van welke kant).
Enig minpuntje: niveau van het ontbijt komt niet overeen met de rest van de status uit het hotel: wat croissants en spek met ei in voorverwarm-kommen. Net zoals je dit in elk hotel minimaal zal hebben. Hier had ik iets meer van verwacht.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2013

Door het slechte weer moest ons vliegtuig uitwijken naar Gran Canaria en werden wij ondergebracht in dit hotel. Mooi modern hotel met heel mooie kamers. Het diner was in buffetvorm en van goede kwaliteit. De badkamer zag er perfect uit. Het ontbijt was ook goed. Misschien ook eens een normale vakantie?

Datum van verblijf: maart 2013