Beoordeeld op 16 december 2016

Mooi hotel, goed gelegen aan het strand van Las Palmas. Bij de kamer keuze moet je goed specifieren wat je wil. Ze hebben mooie kamers met balkon, mooie kamers met enkel een raampje met zeezicht en ook kamers met een raampje naar een straat gericht. Aangezien ik op business trip was, was mijn kamer met een kleine raampje met zeezicht prima ! Mooi ingericht, goed bed, prima badkamer en WIFI. Het ontbijt was super, erg uitgebreid. Als je alles eens wil proeven, moet je een beetje langer blijven. Betalende parking in de buurt, 13,4 Euro per nacht. Dit hotel is zeker een aanrader.

Kamertip: goed vragen hoe de kamer er moet uitzien, zie beschrijving hierboven
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ibrahím G, Gerente van NH Imperial Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2016

Dear guest,

First thing, we would like to thank you for your comment about your stay at our hotel Nh Imperial Playa.
We are glad that you appreciated the lucky place were we are placed, just in front of Las Canteras beach and the service that all our personal give at our clients. We try that all our clients have a memorable stay.

We hope see you in the next stay in Las Palmas in our hotel.

Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Super hotel direct aan het strand met leuke terrassen nette kamers met zeezicht heerlijke week gehad ! En de handdoeken voor het stand krijg je tegen betaling van 10€ borg iedere dag mee ideaal dus zeker een keer terug ☀️

Datum van verblijf: september 2016
Ibrahím G, Gerente van NH Imperial Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Dear guest,

First of all, we want to thank you for your comment about your stay at Nh Imperial Playa.
We are glad that you enjoyed your holidays with us, with the beach at a step of the hotel and the sunny days.

We hope to welcome you back again in your future holidays

Beoordeeld op 11 december 2014

Het hotel is gunstig gelegen aan de boulevard. Je loopt zo naar buiten voor het strand en de restaurantjes. Vlakbij stopt de bus zodat je dan ook naar andere bezienswaardigheden kan gaan.
Het hotel zelf is uitstekend verzorgd, schoon met prima voorzieningen. Het enige is dat het redelijk fantasieloos is. Maar wij zouden er zo weer heen gaan.

Kamertip: wij hadden een rustige kamer aan de zijkant. Echter geen zon op het balkon.
Datum van verblijf: december 2014
Ibrahím G, Gerente van NH Imperial Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2014

Thank you for your comment about NH Imperial Playa.

We hope to see you soon again in our hotel to enjoy the city.

Regards,

Beoordeeld op 27 augustus 2014

Onze kamer zag er goed uit, maar het bed viel enorm tegen! Een keer omdraaien in bed en alles beweegt mee. Bovendien is het bed te klein voor 2 personen.
Het eten was zeer slecht!!! Daarnaast viel de bediening in het restaurant voor een 4-sterrenhotel erg tegen! Het eten werd niet goed aangevuld en ze lieten warm eten gewoon op een koud blad liggen. Het vet droop uit de patat en er was een beperkt keus aan eten.
Al met al, geen aanrader!
Het enige positieve is de ligging van het hotel, want je zit meteen aan het strand. Er zijn genoeg restaurantjes in de buurt en het leeft er.

Kamertip: De kamers zelf zijn prima. Het leukste is uiteraard om ergens boven in het hotel te verblijven i.v.m. het uitzicht.
Datum van verblijf: augustus 2014
Ibrahím G, Gerente van NH Imperial Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2014

Thank you for your comment. I inform you that our lunch and dinner normally are menu, not buffet (all food are in plates in your table). In all cases I am sorry for the inconveniences.

I inform you that in a few days we will receive new beds for all our rooms.

You can test it in your next stay.

Beoordeeld op 11 maart 2014

Eerst een regulaire kamer geboekt, maar dan krijg je een kamer zonder balkon en uitzicht op een troosteloos gebouw in een straatje. Dus overgeboekt naar een superior kamer met zeezicht een een ruim balkon.
Goed hotel, netjes en correct. Wij hadden zonder ontbijt geboekt. Hebben één keer in het hotel ontbeten en tegelijkertijd ook de laatste keer. Voor 15,50€ p.p. is de kwaliteit zeer slecht. De gevraagde gekookte eieren werden nooit gebracht en het aanbod was gering. Dus lekker op terrasjes ontbeten voor gemiddeld € 7 en veel lekkerder.

Datum van verblijf: maart 2014