Beoordeeld op 28 april 2019

Geweldige ligging aan boulevard die direct op het strand uitkomt. Mooie entree en lounge, sfeervolle overdekte terrasbar met palmen en rieten meubelen en terraswarmers voor als het 's avonds koud is. Schappelijke prijzen daar.

Kamer op 2e verdieping mooi, maar probleem met deur van badkamer die niet meer open wilde nadat ik hem dicht had gedaan, verder enig verkeerslawaai van smal straatje waar we op uit keken en geluid van conferentiezaal direct onder ons. We hebben het één avond getolereerd omdat van kamer veranderen ook zo'n gedoe is, maar toen het de avond erop weer bezig was en navraag ons leerde dat het de avond daarna ook het geval zou zijn, hebben we toch om een andere kamer gevraagd. We hebben een kamer op de vierde verdieping gekregen met uitzicht op de voorkant en die was in alle opzichten rustiger. Het personeel was heel behulpzaam en heeft beide keren onze bagage naar de kamer gebracht en het ruilen was geen probleem. Ze waren ook zo eerlijk om te zeggen dat de 24-uurs winkel waarschijnlijk goedkoper is dan een sandwich van de roomservice.
Het ontbijt was alle dagen geweldig: een enorme keuze, alleen al aan brood en sapjes, er waren uiteraard ook worst, spek en roerei, maar je kon bij een medewerker ook zelf je ei laten maken zoals je wilde. Iedereen heeft bij het ontbijt zicht op zee, want de tafeltjes achterin zijn op een verhoging geplaatst. Er zijn veel medewerkers bezig om voortdurend de tafels af te ruimen, dingen aan te vullen of mensen een tafel te wijzen. Dat laatste was alleen op de zondag van Pasen nodig, want toen was het heel druk en moesten we 5-10 minuutjes in een rij wachten, voor de rest is dat niet meer voorgekomen. Eén keer deed de koffiemachine raar en moest ik 5 minuutjes wachten tot iemand het had opgelost, maar dat kan gebeuren en ze waren heel vriendelijk.
Het zwembad op het dak is niet heel groot, maar je zou er best lekker in kunnen zwemmen. We zijn er wel geweest voor het uitzicht, maar omdat het regende, hebben we niet gezwommen, maar zijn naar de spa gegaan.
De spa is niet groot, maar heel fijn en rustig. Mensen maken gelukkig geen lawaai en kinderen zijn maar tot een bepaalde tijd (Ik dacht rond 12 uur 's middags.) toegelaten. Als je binnenkomt, word je aangesproken door een dame die je alles uitlegt en laat zien, ook waar je je kleren kunt opbergen. Heel fijn, die persoonlijke aandacht. De spa zelf heeft een zoutkamertje, een zoutbad, een massagestoel, een bad met op verschillende plekken bubbels, een watervalletje, een waterparasol en nog iets waar water uit komt. Het uitzicht is prachtig!
We vonden het een heerlijk hotel om van hieruit te wandelen, uit eten te gaan en met de bus te reizen. De bushalte is niet ver, er is heel dichtbij een Spar supermarkt en twee 24-uurs winkels. Je kunt ook in ongeveer een kwartiertje lopen bij een winkelgebied met onder andere de El Corte Inglés komen.
Voor de oudere gasten is er overal in de wc's en douches een steun om je aan op te trekken.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met grote kamers en enorm uitgebreid ontbijt, enige minpuntje is de achtergrond muziek erg klassieke muziek die na 10 minuten op de zenuwen begint te werken. Personeel is ontzettend vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Erg goed hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis spa die erg goed is. Goed a la carte restaurant met prachtig uitzicht. Gratis bedjes en parasol op strand en goed zwembad op het dak. Eigen terras ook heel fijn.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

De ligging van het hotel is al een sprookje direct aan het boulevard! Heel mooie grote kamers (wij hadden zeezicht). Het personeel is zo vriendelijk en erg behulpzaam. Een super ontbijt en avondeten. Wij gaan zeker weer.

Kamertip: altijd zeezicht een super blik over de zee.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 5 september 2016

Super hotel met goede service. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Hotel is aan het strand en dichtbij het centrum. Auto is niet nodig mits je ook naar het zuiden etc. wil rijden. Busstation en grote winkelcentra dichtbij het hotel. Verblijf inclusief gratis gebruik van Spa, strandbedden en WiFi. Ondanks dat ik alleen was, heb ik een vrij grote kamer gekregen op de 1ste verdieping aan de straatkant. Door dubbele deuren heb ik geen geluidsoverlast gehad van buiten. Super hotel met alles beschikbaar. Van cocktail en eten aan het zwembad, chillen op het strand tot floaten in de Spa. Uitgebreid ontbijt met allerlei keuzes. Ruime keuzes zowel binnen het hotel als in de omgeving voor lunch en diner. Verblijf van 8 dagen. Ondanks check-uit om 12:00 uur, mocht ik mijn koffer bij het hotel achterlaten en mocht ik gewoon gebruik maken van de faciliteiten in het hotel. Ik mocht ook eventjes gebruik maken van een kamer om te douchen etc. Voor mijn terugvlucht. Super hotel, ik kwam niks te kort. Chapeau voor het personeel.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen