Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met grote kamers en enorm uitgebreid ontbijt, enige minpuntje is de achtergrond muziek erg klassieke muziek die na 10 minuten op de zenuwen begint te werken. Personeel is ontzettend vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Erg goed hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis spa die erg goed is. Goed a la carte restaurant met prachtig uitzicht. Gratis bedjes en parasol op strand en goed zwembad op het dak. Eigen terras ook heel fijn.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

De ligging van het hotel is al een sprookje direct aan het boulevard! Heel mooie grote kamers (wij hadden zeezicht). Het personeel is zo vriendelijk en erg behulpzaam. Een super ontbijt en avondeten. Wij gaan zeker weer.

Kamertip: altijd zeezicht een super blik over de zee.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 5 september 2016

Super hotel met goede service. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Hotel is aan het strand en dichtbij het centrum. Auto is niet nodig mits je ook naar het zuiden etc. wil rijden. Busstation en grote winkelcentra dichtbij het hotel. Verblijf inclusief gratis gebruik van Spa, strandbedden en WiFi. Ondanks dat ik alleen was, heb ik een vrij grote kamer gekregen op de 1ste verdieping aan de straatkant. Door dubbele deuren heb ik geen geluidsoverlast gehad van buiten. Super hotel met alles beschikbaar. Van cocktail en eten aan het zwembad, chillen op het strand tot floaten in de Spa. Uitgebreid ontbijt met allerlei keuzes. Ruime keuzes zowel binnen het hotel als in de omgeving voor lunch en diner. Verblijf van 8 dagen. Ondanks check-uit om 12:00 uur, mocht ik mijn koffer bij het hotel achterlaten en mocht ik gewoon gebruik maken van de faciliteiten in het hotel. Ik mocht ook eventjes gebruik maken van een kamer om te douchen etc. Voor mijn terugvlucht. Super hotel, ik kwam niks te kort. Chapeau voor het personeel.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel direct aan het strand met gratis ligstoelen en parasols. Op het bovenste verdiep begint zicht een fijne, welness en zwembad, alles mee in de kamerprijs inbegrepen. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016