Beoordeeld op 10 november 2017

Prima hotel heel dichtbij het strand! Comfortabele kamers met minibar en prettige douche. Heel veel restaurants en bars in de buurt. Aan de achterkant van het hotel zit een mooie nachtclub.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het is een prima hotel maar niet de 5 sterren waard die het zichzelf geeft.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2017

Pal in het centrum van de stad Las Palmas met alles dus op loopafstand. Aan de boulevard. Leuke winkeltjes en bars en restaurants.
Aan te bevelen voor hen die liever geen auto huren en toch een prachtige vakantie willen op een mooi Canarisch eiland.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

We boekten een moderne kamer. Aangekomen kregen we een oude kamer. Er hing een rooklucht in de gang en kamer. Enorm gedateerd en oud.

Toen we gingen klagen gaf het hotel aan dat de nieuwe kamers verbouwd werden en we daar niet in konden. Later bleek dat andere gasten wel in een nieuwe kamer zaten. We hebben dit aangegeven. Toen zeiden ze dat de nieuwe kamers vol zaten.

Het personeel was niet echt behulpzaam. De lift werkte niet goed. Alles bij elkaar eerder 3 sterren dan 5. Een enorme tegenvaller.

Ik moest wachten tot de volgende dag. Dan zou de manager er zijn. Ik heb aangegeven daar niet op te willen wachten maar nu een oplossing te wensen. Dat kon niet. Ik kon mijn geld niet terug krijgen en moest gewoon betalen, want ze moesten ook aan booking.com betalen. Hierop heb ik gebeld met booking.com. Die hebben contact gezocht met het hotel. Het hotel zei tegen booking.com dat ze niet verbouwden (terwijl ze dit wel tegen ons zeiden en er zelfs netten om het hotel hangen). Verder moest ik niet zeuren. Ik had een kamer gekregen met zee zicht met een nieuwe televisie zeiden ze.

Het hotel heeft snel op booking.com de foto's veranderd en zei toen dat we die hadden geboekt.

We hebben uitgechecked en betaald. Het geld kregen we niet terug. Daarna verbleven in een heerlijk hotel wat wel 5 sterren waard is, namelijk Bohemia Suites en Spa. Het geld zijn we kwijt.

Door dit alles hebben we 1.500 euro extra kosten gehad in de vakantie. Het hotel beloofde dat de manager ons zou bellen voor een oplossing. Dat is nooit gebeurd. Als je belt is de manager er nooit. Ook op mail wordt niet gereageerd.

Al met al een drama. Ze liegen, komen beloftes niet na en geven geen geld terug.

Het hotel lokt mensen met 5 sterren en mooie foto's. Maar in werkelijkheid is het heel anders. Nooit weer!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 februari 2014

Dit hotel kun je beter beoordelen vanuit drie sterren: ze zijn niet onvriendelijk en doen hun best, maar de uitstraling van het hotel is slordig, beschadigd, viezig, niet onderhouden. De liften zijn traag. De junior suite lijkt super hip, maar bv de make-up spiegel is kapot, waardoor hij niet omhoog blijft staan en je er dus niets in ziet, in de kamerhoeken hangen ragen, de vitrage is vies, de zitbank beschadigd en stuk, de verf bladdert van de muren onder de ramen, de ramen zijn verroest en achter de wastafel kun je beter niet van dichtbij het behang bekijken.....: het hotel is in feite gebakken lucht, dus basic. Het ontbijt was matig. Wil je perse dichtbij het strand zitten, zoek dan nog even verder als je werkelijk vijf sterren accomodatie wilt hebben.

Kamertip: De kamers hebben uitzicht deels over de zee/het strand en dat is super leuk omdat de boulevard autovrij is.
Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 7 februari 2012

Het hotel is prachtig gelegen maar enige vernieuwing waaronder nieuw behang en tapijt in de kamers en in de gang zou al veel verschik uitmaken

Datum van verblijf: februari 2012