Beoordeeld op 29 november 2014

Groot,stijlvol, en luxe hotel, waar aandacht ( huishouding doet moeite ) voor de gast nog steeds aanwezig is.Midden in de stad, op loopafstand van winkelgebied en oude stad. Tegenover jachthaven.Prima gezellige lounge/terras waar de hele dag goed te eten en te drinken is. Helaas vanaf ongeveer 19.00 uur een vreselijke pianiste ;speelt gelukkig maar kort.Let op dat je een kamer neemt aan de goede kant van het hotel; dus niet aan de kant van zwembad en de tennisbaan ( N.B. geen uitzicht en grote ventilatoren); maar precies aan de andere kant.Vraag opdekmatrasje als je het bed te hard vindt, evt. extra fauteuil. Zwembad uitsluitend buitenom bereikbaar, maar wel goed en keurig bediend.Restaurant prima. Goed ontbijt.Kortom aanbevolen, kritisch zijn bij keuze/acceptatie van de kamer.

Kamertip: Kamer nemen aan de voorkant of linkerkant van het hotel .Niet aan zwembadkant (blazende aircotorens)
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 november 2014

Oude Engelse stijl komt in hotel en kamers goed tot haar recht. Prima locatie naar zowel oude stad als de havens. Paar zaken die je eigenlijk niet bij 5 sterren verwacht: bed was 2 bij 1,50. Spa is los van hotel en je moet even over de weg lopen in je badjas. De piano/vleugel wordt elke avond bespeeld, echter helaas niet gestemd. Auto konden we gratis in eigen parkeergarage kwijt en ontbijt was ook top.

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 november 2014

Begin november 2014 enkele nachten hier verbleven. Het oudste gedeelte van het hotel stamt uit 1890. De kamer waarin wij verbleven was redelijk gedateerd en we hadden bovendien de pech dat we aan de kant zaten van het sportpark waar een tennisbaan en zwembad is gevestigd. Het gevolg was: van vroeg in de ochtend tot laat in de avond schreeuwende kinderen en volwassenen en een hoop gefluit. Niet echt rustig dus. De airco in de kamer was oud waardoor er redelijk veel vocht op de vloer terrecht kwam. Het meeste personeel vind zich zelf belangrijker dan de gasten, gezien hun uitstraling, vrijwel altijd zonder glimlach. Bij de incheck zegt medewerkster Beatrix iets van 'yes?' Met een gezicht zonder ook maar een vriendelijke glimlach of uitdrukking. Geen moment van welkom of een vraag hoe de reis was.
Een bijzonder pluspunt van dit horel is het ontbijt. Alles vers en bijzonder goed. Mooie ruimte met glazen dak waarin e in alle rust het ontbijt kunt eten. Voor een prijs van 113 euro per nacht klaag ik niet maar veel meer is een kamer hier ook niet waard.

Kamertip: Dont pay to mutch...
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 november 2014

Lett op voor de buitenlandse klanten geven ze graag de kamers naar achter. Boven de openbaar zwembad en de ventilatoren. Dus de raam open laten kun niet vanwege het geluid.
De medewerkster aan de receptie ignoreren de klachten gewoon.
De oude hotel heeft potentiaal - maar erg onproffessionell gerund .
je ziet er buiten het centrum
de mooie oude zaalen worden er niet gebruikt- helaas

Kamertip: Geen idee - zoals andere buitenlandse klanten zatten wij achter bij de lawaai plaats met ventilatoren etc. - geen aanraader!
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 maart 2013

Prima hotel, super service.
Netheid wordt hier hoog in het vaandel gedragen.
Prima ontbijt.
Steeds gratis parking in overvloed.
Het aanpalende à-la carte restaurant is zeer de moeite waard.
Op 5 minuten gaan van de jachthaven, met ook enkele prima restaurants.

• Verbleef: januari 2013, reisde met familie