“Diner”

Geclassificeerd als nr. 25 van 1.646 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie verse gerechten vis en/of vlees prijs kwaliteit is super. mooi samengesteld 3 gangen menu voor 23,50 waar je als gast verwent wordt door de eigenaar die samen met zijn vrouw dit Franse restaurant runnen.

Datum van bezoek: september 2017

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen die dit eten goed vinden hebben toch wat aan hun smaakpapillen ! Service slecht ( zij is goed voor achter een venster te gaan zitten ) , toiletten suppppper smerig ! Keuken gemaakt achter een toog ... vies en vuil ! Eten zeer ondermaats ! Kortom dit is geen bezoek waard !!! Zo mensen moesten ze onmiddellijk hun diploma afnemen en levenslang het verbod geven een horecazaak uit te baten !!!

Datum van bezoek: mei 2017
26 mei 2017 beoordeeld

Naar mijn mening is de keuken stukken beter dan een paar jaar geleden, hebben nu echt super gegeten. Bedankt Inès & Marcel, tot snel

Datum van bezoek: mei 2017
24 november 2016 beoordeeld

Ook dit jaar zijn we gaan eten bij Chez Vous en was weer uitstekend! Inès en Marcel, bedankt voor de fijne avonden en de culinaire hoogstandjes! Tot volgend jaar!

Datum van bezoek: november 2016
29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen in dit restaurant eten. Het oogde bouwvallig vanbuiten. Het waren zeer lieve en gastvrije mensen maar het eten was gemiddeld. Achteraf toen we betaalde viel ons de rekening enorm tegen.
Rekening goed nakijken !

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Le Bistrot Chez Vous bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Le Bistrot Chez Vous geweest? Deel je ervaringen!