“Klein maar fijn! ”
Beoordeling van El Almacén

El Almacén
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.625 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee broers runnen dit kleine maar fijne restaurantje. 1 daarvan staat in de bediening en is een hele vriendelijke man die echt geïnteresseerd is in jou als gast. Hij wil graag weten of het allemaal naar wens is. Het vacio vleesgerecht is echt een aanrader. Heerlijk mals vlees! Dessert met merengue was een lekkere afsluiter.

Datum van bezoek: februari 2019

16 september 2018 beoordeeld

Bij aakomst bleek het restaurant vol te zitten. Ons telefoonnummer hebben wij achtergelaten. We werden een half uurtje later teruggebeld dat er een tafel voor ons vrij was. Het was het wachten meer dan waard. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed en sprak ook Engels.

Datum van bezoek: september 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een poging gewaagd om een tafel te bemachtigen en het is gelukt. 5 min voor een gesloten deur moeten wachten, maar we hadden een tafel. Het eten was goed bediening prima. Maar tafels erg krap op elkaar, weinig privacy vandaar maar 4☆ ipv 5. En minder relaxed eten als je de wachtende mensen buiten ziet staan, vond ik persoonlijk niet fijn. Ze keken steeds of je, je bord al leeg had.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt goddelijk gegeten. Het eten was heerlijk. In dit kleine restaurant word erg lekker gekookt. We aten allebij erg lekkere steaks. Vriendelijke broers met een super restaurant.

Datum van bezoek: juli 2018
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste restaurant waar we op onze vakantie hebben gegeten. De argentijnse steak was perfect gebakken en de saus had een geweldige smaak. De bediening was ook heel erg goed. Er was een heel gezellige sfeer. Zorg wel dat je optijd daar bent, er zijn maar 5 tafels en je kan niet reserveren. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die El Almacén bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In El Almacén geweest? Deel je ervaringen!