“Heerlijk gegeten en goede bediening”
Beoordeling van El Almacén

El Almacén
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.624 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
16 september 2018 beoordeeld

Bij aakomst bleek het restaurant vol te zitten. Ons telefoonnummer hebben wij achtergelaten. We werden een half uurtje later teruggebeld dat er een tafel voor ons vrij was. Het was het wachten meer dan waard. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed en sprak ook Engels.

Datum van bezoek: september 2018

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een poging gewaagd om een tafel te bemachtigen en het is gelukt. 5 min voor een gesloten deur moeten wachten, maar we hadden een tafel. Het eten was goed bediening prima. Maar tafels erg krap op elkaar, weinig privacy vandaar maar 4☆ ipv 5. En minder relaxed eten als je de wachtende mensen buiten ziet staan, vond ik persoonlijk niet fijn. Ze keken steeds of je, je bord al leeg had.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt goddelijk gegeten. Het eten was heerlijk. In dit kleine restaurant word erg lekker gekookt. We aten allebij erg lekkere steaks. Vriendelijke broers met een super restaurant.

Datum van bezoek: juli 2018
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste restaurant waar we op onze vakantie hebben gegeten. De argentijnse steak was perfect gebakken en de saus had een geweldige smaak. De bediening was ook heel erg goed. Er was een heel gezellige sfeer. Zorg wel dat je optijd daar bent, er zijn maar 5 tafels en je kan niet reserveren. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt waarvoor je komt: super lekkere malse steak gebakken naar wens. Geen overdaad maar genoeg. Nog plaats voor n lekker nagerechtje. Alles met heerlijke wijn of fris getapt pintje. Een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die El Almacén bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In El Almacén geweest? Deel je ervaringen!