Beoordeeld op 20 november 2016

Ruime kamers met voldoende plek voor je koffer. Bedden lagen prima. Prima badkamer voorzien van toiletartikelen. Helaas weinig stopcontacten aanwezig in de kamer (één je bij het bed).
Ontbijt inbegrepen bij de prijs. Vanuit het restaurant op de 6e verdieping een prachtig uitzicht. Ontbijt was uitgebreid en variëerde dagelijks. Personeel is aardig en behulpzaam. Inchecken zou wat sneller kunnen voor mijn gevoel.
De ligging van het hotel is zeer goed. Ligt naast het busstation San Telmo en op loopafstand van het oude gedeelte. Centrum Las Palmas is ongeveer 5 kilometer, dus neem zeker de bus.

Kamertip: Vraag een wat hoger gelegen kamen, zodat je minder last hebt van het verkeer.
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 januari 2016

Lastig om voor dit hotel een algemene waardering te geven. Wij hebben genoten van de perfecte lokatie, dicht bij de oude stad en naast het busstation. Ideaal om de stad en het hele eiland te verkennen. Het busnet in de stad en op het eiland is uitstekend. Veel leuke eetgelegenheden in Triana liggen op loopafstand.
Onze kamer ( suite) was heerlijk ruim en had uitzicht op het plein. In deze kamer hadden we wel een heetwaterketel verwacht. Helaas niet.
Het ontbijt is onder de maat. Alles is van slechte prefab in een ongezellige ruimte. Kan heel veel beter! Het personeel aan de receptie deed haar werk, maar er kon geen lach vanaf. Vanwege de lokatie komen we miss hien toch terug.....

Datum van verblijf: januari 2016
Hotel Parque L, Gerente van Hotel Parque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2016

Thanks for your opinion, we'll consider your words in order to keep our strong points and improve the rest.

Beoordeeld op 7 oktober 2014 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede prijs en service. Parkeren is is een puntje, maar na 2000 uur is er in de buurt zeker een plekje te vinden in de nabije omgeving. Interieur is een beetje gedateerd, maar iig schoon en opgeruimd.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 februari 2014

Hotel Parque is een uitstekend hotel! Goede service en nette kamers! Wij zouden het eerder 4 dan 3 sterren geven. Ook is er een goed en uitgebreid ontbijt.
Daarbij ligt het hotel centraal gelegen wat de gekregen biedt om je snel te verplaatsen met de bus.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 3 januari 2014

Wil je in Gran Canaria vooral het noorden bezoeken, dan is Hotel Parque een ideale ankerplaats. Het ligt vlakbij het busstation San Telmo, van waaruit je bijna steeds een bus vindt naar quasi alle punten in Gran Canaria. Het hotel biedt ruime, comfortabele kamers tegen erg betaalbare prijzen. Het ontbijtbuffet is rijkelijk en goed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt ook in La Vegüeta, waar je op loopafstand van het oude stadsgedeelte bent. Een absolute aanrader, maar wel vlug volgeboekt

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op het park
Datum van verblijf: december 2013