“Prachtig en ‘ makkelijk’ ”
Beoordeling van Roque Nublo

Roque Nublo
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 42,75*
Vanaf
Gran Canaria hoogtepunten Volledige dagtour
Geclassificeerd als nr. 6 van 460 dingen om te doen in Gran Canaria
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Makkelijke tocht voor gemiddelde conditie. Goed pad met af en toen een moeilijker gedeelte. Goede wandelschoenen blijft handig en verstandig. Tocht duur niet zo lang en is makkelijk te combineren met Roque Bentayga. Er is wel kans op bewolking maar dan vooraf in het voorseizoen. Gewoon doen en genietend van het prachtige uitzicht. Aan het eind voldoende plek om bv te picknicken. Gewoon doen!

13 mei 2018 beoordeeld

het uitzicht op deze vulkanische Berry is in een woord geweldig. De wandeling is stevig maar heel goed te doen. Beloont met een geweldig uitzicht over de bergen en natuur dat Gran Canaria te bieden heeft. Ook de reis ernaar toe was in een woord geweldig.

28 maart 2018 beoordeeld

Vanaf de parkeerplaats is de trip naar boven goed te doen. Om de paar meter wil je stilstaan om een foto te maken van het prachtige landschap. Hier moet je geweest zijn als je Gran Canaria bezoekt.

16 maart 2018 beoordeeld

De Roque zelf stelt niet zo heel veel voor van dichtbij. Van een afstand nog wel leuk om te zien. Maar de uitzichten daar zijn echt heel mooi. Let op. wel met mooi weer!

Bekijk meer beoordelingen
5 januari 2018 beoordeeld

Helaas had de buschauffeur ons niet afgezet bij de de parkeerplaats/restaurant, maar een stuk verder. Wat betekende dat we eerst 3,5 km moesten lopen door de bergen om bij de voet van Roque Nublo te komen. Dit was met een kleine van 2,5 geen succes. Na 1,5 uur rustig aan wandelen zijn we teruggegaan. Richting restaurant om erachter te komen dat er pas weer 4 u later een bus naar beneden ging. Dus meerdere omhoog en maar 3 (verdeeld over de hele dag) naar beneden. We hebben maar gelift, gelukkig is dat gelukt.
Voor iedereen die met de bus gaat, zelf maar even opletten dat je er bij de bar/restaurant uit gaat om vervolgens wel de berg te kunnen beklimmen.

Prachtige omgeving trouwens!

Reizigers die Roque Nublo bekeken, bekeken ook

Gran Canaria, Canarische Eilanden
Playa del Ingles, Maspalomas

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Roque Nublo geweest? Deel je ervaringen!