Opslaan

vanaf US$ 45,20
vanaf US$ 41,42
vanaf US$ 55,60
Beoordeeld op 13 mei 2018

het uitzicht op deze vulkanische Berry is in een woord geweldig. De wandeling is stevig maar heel goed te doen. Beloont met een geweldig uitzicht over de bergen en natuur dat Gran Canaria te bieden heeft. Ook de reis ernaar toe was in een woord geweldig.

Beoordeeld op 28 maart 2018

Vanaf de parkeerplaats is de trip naar boven goed te doen. Om de paar meter wil je stilstaan om een foto te maken van het prachtige landschap. Hier moet je geweest zijn als je Gran Canaria bezoekt.

Beoordeeld op 16 maart 2018

De Roque zelf stelt niet zo heel veel voor van dichtbij. Van een afstand nog wel leuk om te zien. Maar de uitzichten daar zijn echt heel mooi. Let op. wel met mooi weer!

Beoordeeld op 5 januari 2018

Helaas had de buschauffeur ons niet afgezet bij de de parkeerplaats/restaurant, maar een stuk verder. Wat betekende dat we eerst 3,5 km moesten lopen door de bergen om bij de voet van Roque Nublo te komen. Dit was met een kleine van 2,5 geen succes. Na 1,5 uur rustig aan wandelen zijn we teruggegaan. Richting restaurant om erachter te komen dat er pas weer 4 u later een bus naar beneden ging. Dus meerdere omhoog en maar 3 (verdeeld over de hele dag) naar beneden. We hebben maar gelift, gelukkig is dat gelukt.
Voor iedereen die met de bus gaat, zelf maar even opletten dat je er bij de bar/restaurant uit gaat om vervolgens wel de berg te kunnen beklimmen.

Prachtige omgeving trouwens!

Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Zoals velen moeite gehad met parkeren. Het bleek een nationale feestdag te zijn dus veel stellen met kinderen. Doe goede wandelschoenen aan. Het eerste stuk is ook voor minder geoefende wandelaars te doen, pakweg 200 hoogtemeters. Het laatste stuk is flink klimwerk over de rotspartijen maar zeker de moeite waard. De vergezichten onderweg en boven zijn prachtig. Terug beneden is er een kraampje waar je wat kunt eten en drinken.