Vandaag geopend: Gesloten
Hoogtepunten uit beoordelingen
Padi Open Water

Open Water cursus gedaan met Raymond. Heel mooie en leerrijke dagen beleefd! Echte aanraden voor ... meer lezen

Beoordeeld op 28 juli 2018
laurentbN5539CQ
Kortrijk, België
via mobiele applicatie
Hele fijne duikschool!

Heb hier pas een duikcursus gevolgd met Brett als instructeur. Echt een hele fijne instructeur die ... meer lezen

Beoordeeld op 4 juli 2018
lindalF8097YF
via mobiele applicatie
Lees alle 283 beoordelingen

Beoordeeld op 21 maart 2017

Super duikopleiding gehad, in het nederlands dan nog wel. Raymond was onze instructeur. Bij hem voel je je meteen op je gemak, hij is zeer vriendelijk en grappig, maar ook zeer duidelijk en professioneel. Je weet exact wat er van je verwacht wordt en waarom. De uitrusting is dik in orde, we werden altijd op rijd opgehaald aan ons hotel; geen enkel minpunt aan te merken op deze fantastische duikschool!

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Professionele duikschool met ervaren instructeurs. Informeel, relaxt en een leuke tijd gehad. Samen met mijn zoons van 16 en 14 ons PADI Open Water gehaald. Echte aanrader voor eerste duikervaring!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 11 juni 2016 via mobiele applicatie

Op basis van positieve revieuws met mijn zoon daar de open water cursus tot 12 mtr gevolgd. Door verkoudheid vam moest de planning om wat geen probleem was. Ze denken actief met je mee wat heel fijn was. Cursus was top. Raymond gaf prima begeleiding en instructie en is duidelijk ervaren. Sfeer was gezellig en relaxt en de duikplekken helemaal goed met veel om te zien.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016

Deze duikschool duikt voor in het 'El cabron' reservaat. Die plek is erg aan te raden; het landschap van boven water zet zich onder water voort en er is erg veel leven te zien. Met een watertemperatuur tussen de 19 en 22 graden is het heerlijk duiken.

Je hebt de keuze of je met 10, 12 of 15 Liter wil duiken zonder extra kosten, heel fijn!

De website is alleen niet heel overzichtelijk en duidelijk. Het was mij (en andere bezoekers) niet duidelijk dat men niet over een boot beschikt bijvoorbeeld.

De crew is over het algemeen oplettend en ervaren.

Omdat ik zelf gebrevetteerd ben en dus geen opleiding heb gevolgd, kan ik niets zeggen over de kwaliteit van de lessen.

Datum van activiteit: mei 2016
divebrian, Raymond - Dutch Instructor van Davy Jones Diving, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2016

hallo theo
bedankt voor de review en fijn dat je het leuk gehad hebt hier. het feit dat we hier niet met een boot duiken is omdat hier in arinaga geen geschikte haven is en de meeste duiken gemakkelijk is vanaf de kant. wij zullen hier melding van maken op de website. We hopen u hier weer terug te zien en groeten van het hele team.
davy jones team

Beoordeeld op 28 januari 2016

Ik heb hier mijn Padi Open Water gehaald onder begeleiding van Raymond. Ik heb deze tijd als een leuke en relaxe periode ervaren. Raymond is een zeer ervaren duiker en maakt het leren duiken heel leuk en makkelijk! Ook de rest van het team is zeer vriendelijk waardoor je je altijd op je gemak voelt. Ik zou zo weer terug gaan voor het volgen van een vervolgcursus!

Datum van activiteit: januari 2016
divebrian, Owner van Davy Jones Diving, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2016

hello sandra. thanks for the nice comments and we hope to see you back one day for the advanced course. greetings brian, raymond and the team.