“Goede italiaan”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Buiten zitten
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Italiaanse gerechten. Je zit er een beetje krap. De bediening gaat wel erg snel. Uitgebreide kaart, voor iedereen wat

Datum van bezoek: mei 2019

1 mei 2019 beoordeeld

Inmiddels gaan wij al 7 jaar naar Maspalomas. Omdat we gek zijn op Italiaans eten zijn we al in het begin uitgekomen bij Grand' Italia. Terwijl we normaal toch wel het "veilige" kiezen hebben we dat hier niet gedaan. Iedere keer weer als we hier zijn laten we ons verrassen en bestellen we voor ons iets nieuws en onbekends (ook geen pizza). Het is steeds weer een aangename verrassing. Zowel wat smaak als presentatie betreft. Toegegeven de tafeltjes staan erg kort op elkaar, dat is minder prettig. Eerder las ik over het personeel dat gehaast overkomt. Ik kan me voorstellen dat dat op het eerste oog ook zeker zo overkomt. Maar heb je ooit een relaxte italiaan gezien ;-) Daarbij is het ook gewoon druk, veel drukker dan bij de buren. Wij hebben de ervaring dat wanneer je de moeite neemt, de bediening ook tijd heeft voor je. Er is veel aandacht besteed aan de presentatie in het geheel. Unieke glazen (by the way, thanks for the glasses), borden worden bijzonder opgemaakt, ga ook eens gerust naar de wc dat is ook zeker uniek. Al met al kunnen wij niet wachten tot we ons weer mogen laten verrassen.

23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verschillende recensies , onze ervaringen zijn uitermate positief, wat eten betreft, zelfs dit jaar werden we door Eva, ober van vorig jaar herkend . De tafeltjes staan inderdaad tegen elkaar aan en er is weinig tijd voor de klant, er moet hard gewerkt worden. Wij vonden en vinden het een geweldig restaurant.

22 april 2019 beoordeeld

Wij komen al jaren In Maspalomas en kwamen graag eten in Gran´ Italia, helaas lijkt het ieder jaar wel minder te worden wat het eten betreft. Dat er weinig ruimte tussen de tafeltjes zit en het personeel vrij gehaast is namen wij altijd voor lief omdat het eten zo lekker was. Voortaan zoeken wij naar andere opties om Italiaans te eten.

21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk restaurant. Tafeltjes dicht op elkaar. Bediening vriendelijk maar ook gericht op efficiency wat op zich niet tegenstrijdig hoeft te zijn. Voorgerecht bruschetta was oke. De tomatensalade niet oke want grote plakken smaakloze tomaten waren gebruikt. Hoofdgerechten waren oke. Ossenhaas prima stuk vlees. Jammer dan dat de keuken en ook bediening verbrandde brocolli als bijgerecht er bij zet. Ook de aubergine was niet geweldig. De penne was goed. Koffie en nagerecht niet genomen. We gaan niet nog een keer.

Reizigers die Grand' Italia - Boulevard El Faro bekeken, bekeken ook

Meloneras, Gran Canaria

In Grand' Italia - Boulevard El Faro geweest? Deel je ervaringen!