“Lekker eten, wel dicht op de "buren"”

Grand' Italia - Boulevard El Faro
Geclassificeerd als nr. 611 van 3.918 Restaurants in Gran Canaria
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten
10 maart 2019 beoordeeld

We hebben lekker gegeten, heerlijke pizza's. Er was een aparte menukaart voor en er was veel keuze. Bediening was vlot en vriendelijk en we hadden fantastisch uitzicht over de oceaan met zonsondergang. Enig minpunt is dat je dicht op elkaar zit, wat we overigens wel vaker tegenkomen bij pizzeria's

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is het allemaal net niet. We worden binnen gelokt, krijgen een mooie tafel, vervolgens komt 5 minuten later een ober die de tafel flink terug de verdrukking in duwt, waardoor 2 van ons 4-en gewoon helemaal klem zitten. Terras is veel te vol gepropt, je zit bijna aan elkaars tafel. Door de drukte kan personeel er niet goed door, is bediening redelijk chaotisch en ook maar 1 mannetje die order opneemt. Eten is ook niet goed, te vet en niet met zorg klaar- en opgemaakt. Mijn buurman had hetzelfde gerecht besteld dan ik, maar het zag er verschillend uit. Porties zijn ook klein en niet warm. Kortom, lekker overslaan, voldoende andere leuke restaurants hier.

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant komen we al jaren maar de 1e dag weer geweest en het was zwaar teleurstellend. De obers waren gestrest en er kon of mocht geen praatje vanaf en het ergste van alles was dat ze een pizza Calzone durfde te serveren die van binnen gewoon koud was en geen kaas bevatte. Dit restaurant laten we nu links liggen en op zoek naar betere restaurants.

27 februari 2019 beoordeeld

Het eten is hier altijd zeer goed, de bediening is prima geregeld en heel goed
Je krijgt rustig de tijd om te eten geen haast , een de rekening viel mee .

Datum van bezoek: februari 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk restaurant al meerdere keren gegeten maar de snelheid en het bedienend personeel is echt zorgwekkend. Hoe kan dit toch dat zo een restaurant zo vol zit terwijl er op Gran Canaria zoveel restaurants zijn die beter zijn en waar je goed geholpen wordt. Het eten wordt letterlijk van je bord gekeken want ze willen snelheid maken zodat ze weer snel kunnen afrekenen. Zeer onvriendelijk en arrogant personeel denken dat het eiland van hun is. Advies: probeer eens wat anders aan de boulevard.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Grand' Italia - Boulevard El Faro bekeken, bekeken ook

Meloneras, Gran Canaria

In Grand' Italia - Boulevard El Faro geweest? Deel je ervaringen!