Hoogtepunten uit beoordelingen
Een heerlijk dagje!

De jeeptour is zeer aan te bevelen. Onder leiding van een humoristische gids Jaak, die het eiland ... meer lezen

Beoordeeld op 4 juli 2018

Marlie H
via mobiele applicatie
Lees alle 1.133 beoordelingen

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

De mensen van de Jeepsafari hebben Menorca laten zien op een sublieme wijze. Met veel kennis van zaken hebben ze een schitterende rit georganiseerd. Heel aardige gidsen met veel humor bezorgden ons een topdag.

Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden het een erg leuke jeep safari. Marco onze reisleider was ook echt super. Het was een geweldige dag.

Beoordeeld op 21 juni 2017

Off road de mooiste plekjes van Menorca bezoeken en aan het einde het zweet en je stof van je afspoelen in de zee. Als je bang bent om vies te worden kun je deze excursie beter overslaan, maar voor degene die iets willen beleven is dit de perfecte excursie. Onze safarigids - Sjaak - maakt het voor alle deelnemers een uitzonderlijke beleving. Met zijn humor, talenkennis, passie voor het eiland en levenservaring maakt hij er een bijzondere dag van. In de jeep kom je op plaatsen waar je middenklasser gezinsauto het snel zou begeven, maar de 2.8L 6-cilinder gaat overal gemakkelijk doorheen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed en deze excursie is ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

Beoordeeld op 16 juni 2017

Wat een heerlijke dag. Onze enthousiaste gidsen maakten de dag compleet. Perre en Sara waren super. Veel gezien en gehoord over het prachtige eiland Minorca. Voor ons een top beleving

Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Echt super leuke tour met super leuke mensen! Zeker de moeite waard! Onze gids was Sjaak en was Nederlands waardoor je veel uitleg kreeg over het eiland (hij was ook nog eens erg grappig)