“Menorca ontdekken op een andere manier”
Beoordeling van Jeep Safari Menorca

Jeep Safari Menorca
Geclassificeerd als nr. 3 van 172 Outdooractiviteiten in Menorca
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Ik zou het zeker aanraden om dit eens te doen als je op Menorca bent, je ontdekt plaatsen waar je anders nooit komt, zeker het binnenland. Fijne ervaring, met een enthousiaste gids Sjaak.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De mensen van de Jeepsafari hebben Menorca laten zien op een sublieme wijze. Met veel kennis van zaken hebben ze een schitterende rit georganiseerd. Heel aardige gidsen met veel humor bezorgden ons een topdag.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het een erg leuke jeep safari. Marco onze reisleider was ook echt super. Het was een geweldige dag.

21 juni 2017 beoordeeld

Off road de mooiste plekjes van Menorca bezoeken en aan het einde het zweet en je stof van je afspoelen in de zee. Als je bang bent om vies te worden kun je deze excursie beter overslaan, maar voor degene die iets willen beleven is dit de perfecte excursie. Onze safarigids - Sjaak - maakt het voor alle deelnemers een uitzonderlijke beleving. Met zijn humor, talenkennis, passie voor het eiland en levenservaring maakt hij er een bijzondere dag van. In de jeep kom je op plaatsen waar je middenklasser gezinsauto het snel zou begeven, maar de 2.8L 6-cilinder gaat overal gemakkelijk doorheen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed en deze excursie is ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

Bekijk meer beoordelingen
16 juni 2017 beoordeeld

Wat een heerlijke dag. Onze enthousiaste gidsen maakten de dag compleet. Perre en Sara waren super. Veel gezien en gehoord over het prachtige eiland Minorca. Voor ons een top beleving

Reizigers die Jeep Safari Menorca bekeken, bekeken ook

In Jeep Safari Menorca geweest? Deel je ervaringen!