“Prima!”

Geclassificeerd als nr. 193 van 2.709 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Dit restaurant is gelegen in een zijstraat, maar is correct qua prijs - kwaliteit!

Wij namen hier de menu (2gangen, 18,00 EUR/persoon). Wij namen gambas à la plancha (drie stuks) en calamares a la romana als voorgerecht en als hoofdgerecht dorade a la plancha en sepia calamares. Eten was lekker.

Je moet hier vooral komen voor de gezelligheid. Is klein restaurantje met zeer vriendelijke bediening.

Huiswijn: 14,00 EUR.

Datum van bezoek: mei 2019

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze uit twee menu’s, 10 euro en 16 euro voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Vergelijkbaar met nen dagschotel van bij ons met weinig passie klaargemaakt! Veel volk maar wellicht heeft de prijs er wel iets mee te maken.

Datum van bezoek: april 2019
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Geen keuze gemaakt maar gevraagd om gewoon div. tapas te serveren.
Waren €110 voor 6 pers. kwijt incl wijn, water en koffie. Heerlijk eten voor een prima prijs.

Datum van bezoek: september 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en vlotte bediening, lekkere tapas. Beperkte kaart in mijn ogen maar wat erop stond is goed! Aanrader want er zit zoveel waar je uit moet kiezen, dit restaurant is echt de moeite waard! Onze kosten €33,- met 2 volwassenen en een kind wat net zoveel mee eet.

Datum van bezoek: juli 2017
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met 7 vrienden op zoek geweest naar originele Tapas.
Super zaak gevonden bij Casa Julio. Super eerlijke keuken. Een eenvoudig maar met 1 woord: geweldig.
Bediening was ook Super. Vriendelijk en behulpzaam. Voor een ieder die op zoek is naar heerlijke Tapas; ga naar Casa Julio

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Casa Julio bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Casa Julio geweest? Deel je ervaringen!