“Klein maar o zo fijn!”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
12 september 2018 beoordeeld

Tapas zoal ze ooit bedacht zijn. Ook obers van de oude stempel die gewoon een beetje gek zijn. Er zijn maar weinig tafels en je kunt niet reserveren dus tip: ga er lunchen. Dan is het nog te doen. Prijzen zijn prima en het eten is echt fantastisch!

Datum van bezoek: juni 2018

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig en knus restaurant! Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten echt heerlijk! We hebben nergens in Mallorca zo'n lekkere tapas op! Ook de Sangria is erg lekker! Zeker aan te raden!!

Datum van bezoek: juli 2018
9 oktober 2017 beoordeeld

Wij waren hier 1,5 jaar geleden, beviel ons toen uitstekend! Dus toen wij weer in Mallorca waren afgelopen week weer twee keer wezen eten. Kan niet anders zeggen dat het weer overheerlijk was. Leuke bediening, als we weer in Mallorca zijn zien ze ons zeker weer terug!

Datum van bezoek: oktober 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant in een steegje in Palma. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. De buiten de kaart aanbevolen Merluza en de lamsbout waren verrukkelijk. Gaan we zeker nog eens heen.

Datum van bezoek: juli 2017
7 juli 2017 beoordeeld

Dit was het eerste restaurant waar we dineerden in Palma. Het was het enige open om 19.00, anderen in dat gebied werkten van 19.30 of 20.00 (ik bedoel geen bars, cafés).
Ik bestelde zeebaars, mijn vriend at zalm (allebei de gerechten werdenen geserveerd met groenten en aardappels) en crema-catalana als een toetje. Het eten was goed maar wees maar klaar dat er in de vis graatjes zitten zelfs in de filets.
De service vonden we een klein beetje raar en langzaam. De serveerster kende geen menu-kaart en ze wist niet welk eten niet beschikbaar was. Dit was irritant om drie keer een toetje te bestellen en dan twee keer te wachten voor niks.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die El Pilon bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In El Pilon geweest? Deel je ervaringen!