“matige tapa's”

Wijk: La Llotja-Born
19 juni 2018 beoordeeld

drukke zaak
eten is matig en duur
je voelt je niet echt welkom en je moet blijkbaar zo snel mogelijk plaats maken voor de volgende reeks toeristen

Datum van bezoek: juni 2018
Restaurante L, Gerente van La Taberna De La Boveda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear visitor, we feel sorry that you have this opinion about us. The truth is that we are trying to give good service and food to every person who comes to our house. Ww care about people, and tourist or not are all the same for us.
We are sorry you feel dissapointed.
Kind regards
Laura ortega

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaren achter elkaar een regelrechte hit met heerlijke tapas en een gezellige sfeer. Vanaf 20.00 zat het bommetje vol. Nu zit er niemand meer en zit je in de tl verlichting! Wat jammer! Wij vonden de kwaliteit ook niet goed meer en de sfeer was weg.

Datum van bezoek: september 2017
Restaurante L, Gerente van La Taberna De La Boveda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Dear Georgine, we regret that you did not enjoy.
We are glad you are coming back and you know us for long time. We are always open to hear the opinión of our visitors, specially if they knew us before.
We wish you are coming back and give us another opportunity.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al jaren bij het andere restaurant van La Boveda. De tapas zijn er goed en alles oogt typisch Spaans. Daarom besloten naar La Taberna de la Boveda te gaan voor de lunch. We knikten vriendelijk naar de ober die ons al aankeek of we gek waren. Negeerde ons volledig. Het was niet druk op het terras maar we werden tot 5 of 6 keer toe gewoon straal voorbij gelopen door verschillende obers die allen zeer chagrijnig keken. Toen we voor de laatste keer de eerste ober probeerden te wenken om te vragen of we in ieder geval even naar de kaart mochten kijken of iets te drinken mochten bestellen, werden domweg uitgescholden door de ober en werd en gezegd dat we maar lekker weg moesten gaan. Daar zaten we dan als twee vrouwen in Palma, met het idee even gezellig te gaan lunchen. We zijn opgestapt en hebben er bij Ombu iets verder op een gezellige middag van gemaakt,. Waar we wel vriendelijk werden behandeld en heel goed hebben gegeten.
Het eten bij La taberna zal wellicht goed zijn, die kans hebben wij niet gekregen, maar bediening in een restaurant is net zo belangrijk. DIT NOOIT MEER! Absolute afrader

Datum van bezoek: juli 2017
Restaurante L, Gerente van La Taberna De La Boveda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

Dear Danielle:
First of all we apologize if we did not give you the service expected.
I dont know what it could have happened, normally our waiters are very nice with all our clients.
I invite you to como back and you will see that this was only an isolated case thant we hope wont be repeted.
We hope you accept our apologies.

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar hier beland en gelukkig maar.
Er zaten alleen maar Spaanse gasten wat volgens mij positief is.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Overheerlijke gerechtjes gehad voor een zeer redelijke prijs.
We kregen nog een shotje toe bij de koffie.
Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
Restaurante L, Gerente van La Taberna De La Boveda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Thanks very much for such a nice opinion about our restaurant, this is for us very helpful to carry on giving the best service to our visitors.

We hope to see you again.

16 mei 2017 beoordeeld

Correcte service van heren op leeftijd, maar met een glimlach en de nodige passie. Lekkere tapas zowel vegetarische als op basis van vis of vlees. Prettig adresje.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die La Taberna De La Boveda bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Taberna De La Boveda geweest? Deel je ervaringen!