“Zelfs in laagseizoen druk”
Beoordeling van La Rosa Vermutería

La Rosa Vermutería
Geclassificeerd als nr. 163 van 2.693 Restaurants in Palma de Mallorca
12 januari 2019 beoordeeld

Bezocht voor diner. Ondanks dat het erg druk was, snel een tafeltje (een kan sangria bestellen terwijl je wacht lukt ook hier ;-))

Keuze genoeg uit de kaart, personeel spreekt goed Engels om e.e.a. toe te lichten. Prima gegeten tegen een acceptabele prijs.

Door het hoge plafond, het grote aantal mensen en de gehorigheid van het pand geen plek om rustig te eten.

Datum van bezoek: januari 2019

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendinnen gegeten. Rij tot aan buiten, maar toch na 30 minuten al een tafeltje. Prettige sfeer en lekkere kaart.
De vis op het menu met name erg smakelijk!
Goeie wijn! Een aanrader voor een gezellige avond.

Datum van bezoek: september 2018
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via locals dit restaurant aangeraden gekregen. Met 10 vrienden uitstekend geluncht. Direct plaats boven in het restaurant. Op aanraden ober extra besteld. Was wel wat te veel eten. Maar wel erg goed van smaak.

Datum van bezoek: mei 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Hip tentje met veel locals, heerlijke Sangria en te veel tapas. We hebben ons hoofdgerecht deels gecanceld omdat we vol zaten!

Datum van bezoek: maart 2018
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurant en heerlijk gegeten! Was erg druk, dus wij hebben een uurtje gewacht op een tafeltje. Helemaal niet erg, lekker wijntjes gedronken aan de bar.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die La Rosa Vermutería bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Rosa Vermutería geweest? Deel je ervaringen!