“Gezellig en lekker!”
Beoordeling van La Rosa Vermutería

La Rosa Vermutería
Geclassificeerd als nr. 169 van 2.689 Restaurants in Palma de Mallorca
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendinnen gegeten. Rij tot aan buiten, maar toch na 30 minuten al een tafeltje. Prettige sfeer en lekkere kaart.
De vis op het menu met name erg smakelijk!
Goeie wijn! Een aanrader voor een gezellige avond.

Datum van bezoek: september 2018

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via locals dit restaurant aangeraden gekregen. Met 10 vrienden uitstekend geluncht. Direct plaats boven in het restaurant. Op aanraden ober extra besteld. Was wel wat te veel eten. Maar wel erg goed van smaak.

Datum van bezoek: mei 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Hip tentje met veel locals, heerlijke Sangria en te veel tapas. We hebben ons hoofdgerecht deels gecanceld omdat we vol zaten!

Datum van bezoek: maart 2018
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurant en heerlijk gegeten! Was erg druk, dus wij hebben een uurtje gewacht op een tafeltje. Helemaal niet erg, lekker wijntjes gedronken aan de bar.

Datum van bezoek: oktober 2017
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk trendy tapas achtig restaurant. Druk en jammergenoeg zeer lawaaiig. Voornamelijk vis georiënteerd. Vlotte en vriendelijke bediening. Jammer dat het zo lawaaiig was. Producten en wijnen waren van goede kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die La Rosa Vermutería bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Rosa Vermutería geweest? Deel je ervaringen!