“Uitstekend, niet goedkoop maar prijs kwaliteit zeker in orde ”
Beoordeling van Adrián Quetglas

Adrián Quetglas
Een tafel reserveren
ma 17-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 2.708 Restaurants in Palma de Mallorca
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

7 gangen menu met aangepaste wijnen voor 75 euro. Gerechten en bijpassende wijnen erg goed. Zeker aanrader als je tijdens je vakantie eens uitgebreider wil eten. Bediening in orde zoals je in een beter restaurant mag verwachten.

Datum van bezoek: mei 2019

31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ademt een prettige, informele sfeer uit. De bediening is ook voorkomend, vriendelijk en informeel. We hadden een lunch van vijf gangen die allen mooi opgemaakt, lekker en goed in balans waren. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker een asnrader

Datum van bezoek: januari 2019
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een maal gaan lunchen was super eten lekkere wijnen Een keer s avonds gaan dineren was ook super Je kunt er buiten zitten alleen niet zo n gemakkelijke stoelen was wel jammer Voor de lunch hebben we binnen gezeten was te warm om buiten te eten . Zeer aangenaam binnen gezellig mooie inrichting. Personeel vriendelijk behulpzaam met kiezen van gepaste wijnen Gaan we zeker terug bij ons volgende bezoek op Mallorca

Datum van bezoek: augustus 2018
18 september 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Adrián Quetglas! Voor 75EUR een 7 gangen menu inclusief wijnarrangement. Gerechten waren lekker en de bijbehorende wijnen met zorg uitgekozen. Ivm last minute reservering (we hadden geluk) konden we alleen buiten op het terras terecht wat voor ons geen issue was. Zeker 1 ster waardig.
Het enige wat beter kan is het tempo van opdienen gerechten. Gaat in een nogal rap tempo

Datum van bezoek: september 2018
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk gerecht was super mooi presentatie! Het was gewoon kunst op de bord. Elk nieuwe gerecht die op tafel kwam was een verassing. Vooral "The Golden Egg" was amazing. De bediening en service zijn fantastisch! Super vriendelijk vragen altijd of het naar wens is. Erg sociaal~ zeker waard om heen te gaan als je naar Palma de Mallorca gaat!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Adrián Quetglas bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Adrián Quetglas geweest? Deel je ervaringen!