“Hip en trendy ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 172 van 2.732 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hippe en trendy ingerichte zaak.
Eten is goed en wordt op een leuke manier gepresenteerd !
Proberen waard!
Aanrader is de soep van witte chocolade met rode vruchten!
Mmmmm....

Datum van bezoek: oktober 2018

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant biedt heerlijke luxe tapas, en daar is de prijs ook naar. Top service, veel personeel (keuken, bar) waardoor er op hoog niveau wordt gekookt. De cocktails zijn heerlijk en zeker aan te raden. Verder was de tuna tataki zalig en de gehaktballen van eend zijn ook het proberen waard.

Datum van bezoek: juni 2018
18 juni 2018 beoordeeld

El Neo is een hippe, ietwat prijzige tapasbar, met een gezellig interieur voor de lunch/diner en een hippe bar en een vriendelijke bediening. We kwamen hier met een groep dineren en kregen een zeer gevarieerd menu met lekkere, creatieve gerechten.

Nadien wilden we graag nog wat nagenieten van een cocktail aan de bar. Ook al werd het aantal bar-bezoekers beperkt, de barmannen konden niet volgen met bestellingen. Na meer dan een half uur wachten op een drankje, dat met veel show bereid werd, vielen de cocktails tegen. Zonde, want het eten was zeer goed meegevallen en ook de bar had er alle schijn van een stijlvolle, hippe bar te zijn.

Tip: Reserveren is een must!
Niet toegankelijk voor rolstoelen (eetgedeelte en toilet is via trappen bereikbaar).

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier geweest met mijn man. Dat het wat duurder was dan de "normale" tapasbar waren we van op de hoogte, maar door de goede recensies hebben we ons dit gegund. En gelukkig maar! Wat een leuke plek! We hebben 6 tapas gegeten, het is niet enorm veel dus we hadden na de aanbevolen 2 tapas per persoon echt niet genoeg, en hebben dus van 6 verschillende gerechten mogen proeven...zalig! En vergeet echt het toetje niet! Dat maakt je hele avond af! Oké je bent wat geld kwijt maar dan heb je ook wat! Leuke bediening, mooie sfeer! Doen!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening doet er alles aan om het je naar de zin de maken. De ambiance doet heel veel. Ze hebben hoge en lage tafels zodat het heel ruimtelijk lijkt.
De kaart biedt voor elk wat wils.
Aanrader is de witte chocolade soep als dessert.

Reizigers die el Neo Tapas & Cocktails bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In el Neo Tapas & Cocktails geweest? Deel je ervaringen!