“Fantastisch!”
Beoordeling van el Neo Tapas & Cocktails

el Neo Tapas & Cocktails
Reserveren met
el Neo Tapas & Cocktails is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 114 van 2.535 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier geweest met mijn man. Dat het wat duurder was dan de "normale" tapasbar waren we van op de hoogte, maar door de goede recensies hebben we ons dit gegund. En gelukkig maar! Wat een leuke plek! We hebben 6 tapas gegeten, het is niet enorm veel dus we hadden na de aanbevolen 2 tapas per persoon echt niet genoeg, en hebben dus van 6 verschillende gerechten mogen proeven...zalig! En vergeet echt het toetje niet! Dat maakt je hele avond af! Oké je bent wat geld kwijt maar dan heb je ook wat! Leuke bediening, mooie sfeer! Doen!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening doet er alles aan om het je naar de zin de maken. De ambiance doet heel veel. Ze hebben hoge en lage tafels zodat het heel ruimtelijk lijkt.
De kaart biedt voor elk wat wils.
Aanrader is de witte chocolade soep als dessert.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga je voor leuke tapas zoek niet verder de mooie variaties zijn zeker te smaken. De bediening is vriendelijk. Het eten top de wijntjes best betaalbaar. De kaart is misschien wat beperkt maar de kwaliteit is top. Voeg er een moeite cocktail kaart aan toe ( redelijk prijzig) en voor je het alweer zit je hier voor de ganse avond. Ook het dessert met witte chocolade en rood fruit moet je geproefd hebben.

Vergeet echter niet te reserveren. Door de “fout” van tripadvisor zit het hier vaak vol.

Ps dank je tripadvisor voor deze leuke plek.

27 juli 2017 beoordeeld

Dit is een sfeervol hip restaurant met ontzettend vriendelijke bediening (stuk voor stuk) en erg lekker eten. Er is voldoende keuze en misschien niet alles je smaak, maar er zitten echt pareltjes tussen. De gastvrouw onthoudt je naam en check regelmatig hoe het gaat en is uiterst attent. Top! Aanrader!

25 mei 2017 beoordeeld

Ik vond het dit jaar niet zo goed als andere jaren.
Prijzen zijn aan de hoge kant geworden.
Personeel wel vriendelijk en goed.
Kaart vindt ik beperkt.

Reizigers die el Neo Tapas & Cocktails bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In el Neo Tapas & Cocktails geweest? Deel je ervaringen!