“Best reserveren op deze toplocatie. ”
Beoordeling van el Neo Tapas & Cocktails

el Neo Tapas & Cocktails
Geclassificeerd als nr. 130 van 2.586 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga je voor leuke tapas zoek niet verder de mooie variaties zijn zeker te smaken. De bediening is vriendelijk. Het eten top de wijntjes best betaalbaar. De kaart is misschien wat beperkt maar de kwaliteit is top. Voeg er een moeite cocktail kaart aan toe ( redelijk prijzig) en voor je het alweer zit je hier voor de ganse avond. Ook het dessert met witte chocolade en rood fruit moet je geproefd hebben.

Vergeet echter niet te reserveren. Door de “fout” van tripadvisor zit het hier vaak vol.

Ps dank je tripadvisor voor deze leuke plek.

Datum van bezoek: mei 2018

27 juli 2017 beoordeeld

Dit is een sfeervol hip restaurant met ontzettend vriendelijke bediening (stuk voor stuk) en erg lekker eten. Er is voldoende keuze en misschien niet alles je smaak, maar er zitten echt pareltjes tussen. De gastvrouw onthoudt je naam en check regelmatig hoe het gaat en is uiterst attent. Top! Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
25 mei 2017 beoordeeld

Ik vond het dit jaar niet zo goed als andere jaren.
Prijzen zijn aan de hoge kant geworden.
Personeel wel vriendelijk en goed.
Kaart vindt ik beperkt.

Datum van bezoek: mei 2017
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk, bediening heel erg vriendelijk. Ik vind het top. Één van mij favorieten. Kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2017
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig restaurantje. Niet groot of massaal, maar zo mooi ingericht. Alles met aandacht.
En zo ook het eten. De allerlekkerste albondigas ooit gegeten. Vriendelijke bedoening. Kortom, de moeite waard.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die el Neo Tapas & Cocktails bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In el Neo Tapas & Cocktails geweest? Deel je ervaringen!