“Matig eten, goedkope ingrefiënten”
Beoordeling van Piccola Italia

Piccola Italia
Geclassificeerd als nr. 1.316 van 2.788 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen na een wandeling zitten op het terras voor een wijntje en wat te eten. De wijn was heerlijk, maar de pasta al tuna was matig: stuk gekookte fusilli, veel tomatenpuree uit een blikje en heel weinig tonijn. De pizza prosciuto i funghi was opgemaakt met in stukjes gesneden gekookte schouderham en rauwe champignons.
Echt niet zijn geld waard!!!

Datum van bezoek: april 2019

19 september 2018 beoordeeld

Het eten dat we uiteindelijk kregen (na behoorlijk lang wachten) was goed maar duur.
De bediening was ronduit slecht/onbeschoft!
De eerste serveerster heeft geen woord gezegd, de tweede was kortaf. Er moest 2x om de rekening gevraagd worden die na lang wachten 2x kwam!

Datum van bezoek: september 2018
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de Banofee is super. Maar de tagliatelle mag er ook wezen. De huiswijn is prima. En ook het bier is goed. De pizza is niet zo. Maar de Kabeljauw weer om je vingers bij op te eten. Maar de Tiramisu en de Banofee zullen me altijd bij blijven.

Datum van bezoek: juli 2016
19 juni 2015 beoordeeld

We woonden in het hotel naast dit restaurant. Toen we een avond niet meer de stad in wilden hebben we hier gegeten. Lekker maar niet bijzonder.
Toch zodanig dat we er zeker wel terug zullen gaan volgend jaar.

Datum van bezoek: april 2015
3 juni 2015 beoordeeld

Prima restaurant.
Wel mag men de bezoekers wat gastvrijer ontvangen. Naar een tafel begeleiden is er niet bij. Het management komt arrogant over. De bediening is in het algemeen heel vriendelijk en gedienstig.

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Piccola Italia bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Piccola Italia geweest? Deel je ervaringen!