“Goed, duur eten, slechte bediening”
Beoordeling van Piccola Italia

Piccola Italia
Geclassificeerd als nr. 1.318 van 2.787 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 september 2018 beoordeeld

Het eten dat we uiteindelijk kregen (na behoorlijk lang wachten) was goed maar duur.
De bediening was ronduit slecht/onbeschoft!
De eerste serveerster heeft geen woord gezegd, de tweede was kortaf. Er moest 2x om de rekening gevraagd worden die na lang wachten 2x kwam!

Datum van bezoek: september 2018

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de Banofee is super. Maar de tagliatelle mag er ook wezen. De huiswijn is prima. En ook het bier is goed. De pizza is niet zo. Maar de Kabeljauw weer om je vingers bij op te eten. Maar de Tiramisu en de Banofee zullen me altijd bij blijven.

Datum van bezoek: juli 2016
19 juni 2015 beoordeeld

We woonden in het hotel naast dit restaurant. Toen we een avond niet meer de stad in wilden hebben we hier gegeten. Lekker maar niet bijzonder.
Toch zodanig dat we er zeker wel terug zullen gaan volgend jaar.

Datum van bezoek: april 2015
3 juni 2015 beoordeeld

Prima restaurant.
Wel mag men de bezoekers wat gastvrijer ontvangen. Naar een tafel begeleiden is er niet bij. Het management komt arrogant over. De bediening is in het algemeen heel vriendelijk en gedienstig.

Datum van bezoek: mei 2015
3 juni 2015 beoordeeld

Zeker de moeite om daar te gaan eten reserveer wel of kom vroeg in de avond. Personeel niet vriendelijk eigenlijk arrogant. Is het eten niet naar wat je verwacht lossen ze het op dus dat is positief.
Het restaurant ligt aan de grote weg maar daar heb je weinig last van . Je kunt zowel binnen als buiten eten en niet alleen pizza. Hun vis rechten zijn héérlijk

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Piccola Italia bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Piccola Italia geweest? Deel je ervaringen!