“Lekker gegeten”
Beoordeling van Tall de Carn Lonja

Tall de Carn Lonja
Reserveren met
Tall de Carn Lonja is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 85 van 2.588 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
Wijk: La Llotja-Born
Wijk: La Llotja-Born
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje ! volgends mij gerund door de man in de keuken en z’n vrouw in de bediening: kleine kaart, keuzen uit steak en burgers maar heel lekker bereid.

Datum van bezoek: juni 2018

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond gehad in Tall de Carn. Manlief was lyrisch over zijn steak tartare. Mijn steak (280 gram) was lekker maar geen 10. Ik vond er geen typische gril smaak aan zitten en heb er zelf flink wat peper en zout overheen gegooid. De bediening was enorm vriendelijk. Leuk om geweest te zijn maar je kunt beter eten in Palma.

Datum van bezoek: november 2016
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen in een klein straatje. Ook al hebben ze maar 1 à 2 stuks vlees op de kaart, het is overheerlijk! Goed bereid met de juiste kruiden. Vriendelijke bediening. De stoeltjes zijn niet geschikt om lang op te zitten.

Datum van bezoek: augustus 2016
6 augustus 2016 beoordeeld

Tall de Carn bevindt zich in een smal straatje. Binnen is het ook niet al te groot, maar we hadden het geluk dat we nog een tafeltje konden bemachtigen. Het concept van dit restaurant is dat ze slechts 1 soort vlees gebruiken om alle gerechten mee te maken. Hierdoor is de kaart niet erg uitgebreid, maar dit komt de kwaliteit van het eten alleen maar ten goede. We hebben hier heerlijk gegeten met een lekkere fles wijn erbij. De prijzen zijn niet te hoog, waardoor je voor een redelijke prijs een heerlijke avond kunt hebben. De sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier vrij vroeg en zat in een op dat moment vrij lege zaak, desondanks erg lekker gegeten, Prijs/kwaliteit is van een erg goed niveau, een steak van 280 gr voor €12,50? Het bestaat en was erg smakelijk, hulde!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Tall de Carn Lonja bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Tall de Carn Lonja geweest? Deel je ervaringen!