“Dikke aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 106 van 2.667 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi ingericht rustiek "bruin" café, met een gezellige drukte. Lekkere, kleinere gerechten tegen een redelijke prijs. Een Rioja als huiswijn. Heerlijk! Een dikke aanrader als je van het shoppingcenter komt.

Datum van bezoek: oktober 2017

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TA naar dit basic ingerichte restaurantje gegaan. Ligt in groot winkelcentrum op bovenverdieping met buitenterras. Heerijke spiesjes, keuze uit 10 soorten en smaken, allerlei tapas zoals pimientos de padron , patatas bravas, champiônes aioli, calamarès, albondigas en salsa de tomate..etc. Voor 2 personen inclusief 4 biertjes slechts 34 euro.
Aanrader dus!

Datum van bezoek: oktober 2017
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb met mijn vrouw prima gegeten bij dit restaurant. Wellicht was het vlees wat taai en proefden we nauwelijks het verschil tussen tien verschillend gemarineerde spiesen vlees, toch was het lekker. Al helemaal als je kijkt naar een bedrag van 32 euro voor tien spiesen, een portie aardappelpartjes, kippenvleugels, kaliminaro, stokbrood met aioli, een 350ml fles cola light en een 0,5 L glas bier.

Datum van bezoek: juni 2017
9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een nacht in Palma en ik had dit adres gevonden via TA. Het was een half uur lopen van onze hostal, de route ging langs een redelijk grote weg met veel winkels en restaurantjes. Uiteindelijk kwamen we bij een groot winkelcentrum en daar moesten we met een roltrap naar boven. Leek even een teleurstelling, zeker toen het heel druk was met weinig bediening. Maar gelukkig, toen de ober er eenmaal was, ging alles prima. Ze hebben leuke gerechten voor 2 personen. Wij namen 10 gegrilde stokjes, met patatas. Lekker wijntje erbij, water en koffie na. Heerlijk gegeten. €30,00 voor 2 personen

Datum van bezoek: november 2016
21 augustus 2016 beoordeeld

Het is een erg gezellig restaurant.
Het personeel is super vriendelijk en houd goed een oogje in het zijl of alles naar wens is.
Het eten was echt heerlijk, het was onze lekkerste avondmaal van de vakantie!
Er word hard gewerkt aangezien we niet lang hoefden te wachten op onze bestelling
Als we nog een keer Mallorca bezoeken gaan we zeker nog een keer naar dit restaurant echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Los Pinxitos Morunos bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Los Pinxitos Morunos geweest? Deel je ervaringen!