“Gezellig klein cafeetje aan het strand ”
Beoordeling van Bon Vent Cafe&Bar

Bon Vent Cafe&Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 70 Koffie en thee in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, geen ruime
Menukaart maar wel lekker eten op een mooie locatie aan de zee/boulevard
Zit volgens mij altijd gezellig vol
Ook prettig geprijsd

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn zaakje is dit! Heerlijke tapas gegeten en de nachos zijn zalig. Dit restaurantje heeft een heel knus terrasje. Het is maar klein, dus reserveren is wel aan te raden.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

'Op z'n Spaans' eten in een typisch restaurantje. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar voor sangria met tapas ben je hier wel aan het juiste adres.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou er persoonlijk niet snel voor kiezen om er te dineren maar om te lunchen zeker. De nachos zijn zo lekker. En de salades zijn super. Niet de beste bediening... eten maakt het goed ben er nu een keer of 3 geweest.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein maar erg gezellig zaakje om de hele avond tapas/kleine gerechten te eten. Personeel is relaxed en uitzicht op de boulevard / zee. Let op, een tafeltje in de avond is erg gewild. Reserveren is niet mogelijk, maar tot 19.00uur - 19.30uur heb je nog plek. Daarna werken ze met een wachtlijst. Wij hebben de nachos besteld, een gemixte tapasplank en de hele avond wijn en desperado’s gedronken. Voor dit smakelijke en goed avondvullend programma betaalden we slechts 50€.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bon Vent Cafe&Bar bekeken, bekeken ook

Playa de Palma, Mallorca
Can Pastilla, Mallorca

In Bon Vent Cafe&Bar geweest? Deel je ervaringen!