“Beste nachos en mooie plek om de hele avond te vertoeven”
Beoordeling van Bon Vent Cafe&Bar

Bon Vent Cafe&Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 70 Koffie en thee in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein maar erg gezellig zaakje om de hele avond tapas/kleine gerechten te eten. Personeel is relaxed en uitzicht op de boulevard / zee. Let op, een tafeltje in de avond is erg gewild. Reserveren is niet mogelijk, maar tot 19.00uur - 19.30uur heb je nog plek. Daarna werken ze met een wachtlijst. Wij hebben de nachos besteld, een gemixte tapasplank en de hele avond wijn en desperado’s gedronken. Voor dit smakelijke en goed avondvullend programma betaalden we slechts 50€.

Datum van bezoek: augustus 2018

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten (pollo met aoli is echt een aanrader), lekkere cocktails en aan het strand. Vriendelijk personeel. Typisch Spaans plekje.

Datum van bezoek: augustus 2018
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, slechte bediening. Maar beter dan slecht eten en goede bediening lijkt mij. Erg druk in de avond. We moesten wachten op een tafel. En er werd gezegd dat we in de weg stonden de hele tijd tijdens het wachten. Heb in het Nederlands gezegd dat het een arrogante vent is. Misschien verstaan ze Nederlands want toen we een plekje hadden lieten ze ons 15 minuten wachten. Ze negeerden ons compleet. Uiteindelijk hadden ze zichzelf ermee want ze waren vergeten de nachos en de cocktails op de bon te zetten. Karma! Eten was dus wel lekker. En de cocktails ook ;-)

Datum van bezoek: juni 2018
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek om te lunchen. Terras zowel op stoep als in eigen tuin. Lekkere salades en broodjes. De smoothies zijn vers.

Datum van bezoek: mei 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een hip tentje. Met een goede vibe. Je kan hier uren lang relaxen met lekkere hapjes. Wij bevelen de nachos aan, nog nooit zo lekker geproefd.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Bon Vent Cafe&Bar bekeken, bekeken ook

Playa de Palma, Mallorca
Can Pastilla, Mallorca

In Bon Vent Cafe&Bar geweest? Deel je ervaringen!