“Lekker eten”
Beoordeling van La Botana

La Botana
Geclassificeerd als nr. 127 van 2.708 Restaurants in Palma de Mallorca
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker eten in een leuke ambiance. Vriendelijk personeel. Ze hebben zowel tapa's als gewone gerechten. Ik zeg, gewoon doen.

Datum van bezoek: juni 2017

17 mei 2017 beoordeeld

fantastisch restaurant in het centrum van de stad. gevarieerde kaart voor zowel de lunch als avondeten. heerlijk eten voor een goede prijs! AANRADER

Datum van bezoek: mei 2017
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sfeervolle tapaszaak. Zeer ruime keuze in tapas en kleine gerechten. Heel voordelig en erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2017
5 september 2016 beoordeeld

Een heerlijk (tapas) restaurant midden in het centrum van Palma de Mallorca. Heerlijk gegeten, geweldige bediening; zeer geinteresseerd en vriendelijk, niet duur. Kortom een dikke 10 wat mij betreft

Datum van bezoek: september 2016
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super tapas zaak. De zaak wordt gerund door vier broers. Vorig jaar waren we er een paar keer en dit jaar werden we herkend door een van de broers. Altijd een vriendelijk gebaar en grapje. Heerlijke geitenkaas tapas. Perse in Spaans bestellen om ons te plagen. Albondigas is altijd lastig voor een Hollander. Paar kostelijke avonden gehad en heel attent: paar keer drankje van het huis. In november zijn we weer in Palma en komen weer terug. Onze favoriet!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die La Botana bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Botana geweest? Deel je ervaringen!