“Moeder en dochter”
Beoordeling van La Botana

La Botana
Geclassificeerd als nr. 127 van 2.708 Restaurants in Palma de Mallorca
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sfeervolle tapaszaak. Zeer ruime keuze in tapas en kleine gerechten. Heel voordelig en erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2017

5 september 2016 beoordeeld

Een heerlijk (tapas) restaurant midden in het centrum van Palma de Mallorca. Heerlijk gegeten, geweldige bediening; zeer geinteresseerd en vriendelijk, niet duur. Kortom een dikke 10 wat mij betreft

Datum van bezoek: september 2016
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super tapas zaak. De zaak wordt gerund door vier broers. Vorig jaar waren we er een paar keer en dit jaar werden we herkend door een van de broers. Altijd een vriendelijk gebaar en grapje. Heerlijke geitenkaas tapas. Perse in Spaans bestellen om ons te plagen. Albondigas is altijd lastig voor een Hollander. Paar kostelijke avonden gehad en heel attent: paar keer drankje van het huis. In november zijn we weer in Palma en komen weer terug. Onze favoriet!

Datum van bezoek: september 2016
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig druk restaurant, met super lekker eten. We hadden vooraf de bloedworst met rijst en de gefrituurde kabeljauw. Daarna varkenspoten (!! voor wie durft: Heel mals lekker vlees) En secreto iberico (super!). Biertjes en wijn erbij. Koffie na. € 48

Datum van bezoek: augustus 2016
31 augustus 2015 beoordeeld

Een leuke tapas bar in het centrum van Mallorca.
Je kiest zelf jouw Pinchos aan de bar & je nadien betaal je volgens de opgegeten stokjes.
De prijzen zijn zeker niet de duur & de drankjes zijn zelf goedkoop.
Ik kom hier iedere keer dat ik naar Palma Stad kom een lekker pincho eten in een relaxte sfeer.
Je kan hier ook zeker naar toe komen met kindjes want ze hebben heel toegankelijke pinchos.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die La Botana bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Botana geweest? Deel je ervaringen!