“Fantastico!!!”

Keukens: Italiaans, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van elke hap! Bediening eveneens 10 op 10. Mensen die zeggen dat het te duur is hebben geen verstand van lekker eten.

Datum van bezoek: november 2018

14 september 2017 beoordeeld

Deze Italiaan staat goed aangeschreven. Dus de proef op de som maar nemen.
We zitten buiten op de stoep maar de inrichting ook binnen is basic te noemen.
De kaart bestaat uit vis en vleesgerechten. Als voorgerecht de Taka en Vitello genomen.
Goed van smaak met mooie dressings. Als hoofdgerecht een gegrilde zeebaars en een kalfsvleesgerecht. Ook mooi klaargemaakt. Bediening is vriendelijk. Tempo zit er goed in bij de bediening. Wijnkaart is ruimvoldoende maar wel aan de prijzige kant.
Al met al met een bezoek waard en reserveren is gewenst.

Datum van bezoek: september 2017
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier word met Passie gekookt
Ongelooflijk kan menig sterren restaurant een puntje aan zuigen.
Hier moet je gewoon een keer gegeten hebben

Datum van bezoek: augustus 2016
Bedank Sylvia En Roger... M
17 juni 2015 beoordeeld

Het eten was echt wel lekker, we begonnen met de mortadella, hadden daarna een verse pasta en eindigden met de tiramisu (deze was trouwens echt overheerlijk!!). We zijn goed geholpen, de bediening is zeer vriendelijk en de wijn was goed. Toen we echter de rekening kregen schrokken we wel. We hadden prima gegeten maar de prijs kwaliteit verhouding was wel ver te zoeken. Een woord: overpriced!!

Datum van bezoek: juni 2015
10 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nergens hebben we zo vaak, zo lekker en altijd weer bijzonder gegeten. Ons favoriete restaurant van de hele Middellandse Zee. Lieve familie en vooral op zondag een aanrader: dan staat de bar vol lekker Italiaans eten. Heen gaan!

Reizigers die A Casa Mia bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In A Casa Mia geweest? Deel je ervaringen!