“Gewoon top! ”

Geclassificeerd als nr. 186 van 2.693 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zien hier als familie met 13 man komen eten. De reservatie dezelfde ochtend verlies zeer gemakkelijk en we werden ook super goed ontvangen. Ook alle kleine kinderen die erbij waren werden zeer goed ontvangen. Het eten was ook top!!! Lekkerste paella ooit gegeten! Als we nog eens in Mallorca zijn komen we zeker terug!!

Datum van bezoek: augustus 2018

11 mei 2017 beoordeeld

zeer goed ontvangen (personeel is top!) - heel lekker gegeten - waren daar met 4 volwassenen, een baby en een klein van 4 jaar oud - ze kreeg als eerste en zeker 15 min voor ons haar eten - kindje blij en kalm - ouders en grootouders ook (:-). zeer goede prijs/kwaliteit verhouding - liefst reserveren!

Datum van bezoek: mei 2017
13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is in één woord perfect. Het zit in een ouder gebouw, maar is stijlvol en sfeervol ingericht. Het voelt intiem zonder klein te zijn. De bediening is topklasse en werkt ook echt als een team waardoor je als gast bijna ongemerkt maximale service krijgt. Los van die professionaliteit zorgen ze er ook voor dat je je helemaal thuis voelt. De beheersing vn diverse talen helpt daarbij. De gerechten zijn ook bijzonder goed klaargemaakt en de ingredienten zijn excellent. Het wijnaanbod is ook top. Het is wel verstandig om te reserveren. Als je vroeg komt kan er nog wel wat geschoven worden maar rond 9 uur zit het vol. Ook als vegetarier kan je hier prima terecht.

Datum van bezoek: maart 2017
22 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kok en bediening weten wat service is. Ik was alleen maar het werd een feestje. Dat is wat ik zoek. Ik kwam er om de eerdere recencies. Eindelijk een paella voor een(1) persoon. Geen enkel probleem.
Leuke vlotte bediening. Zeer goed advies. Speciaal was de creme Catalana super. Met verse aardbei. En dan met een speciaal dessert wijntje.

Datum van bezoek: maart 2016
13 april 2015 beoordeeld

We moesten even zoeken voordat we het restaurant gevonden hadden, het ligt iets verscholen in een zijstraatje. Het was het zoeken helemaal waard :) Het eten was heerlijk! Lekkere verse vis met heerlijke huiswijn. De leuke en vriendelijke bediening maakte de avond helemaal tot een succes.
De prijs is zeker niet te hoog, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Reserveren is aan te bevelen!

Datum van bezoek: maart 2015

Reizigers die Restaurante Peix Vermell bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Restaurante Peix Vermell geweest? Deel je ervaringen!