“Een geweldig restaurant ”
Beoordeling van Chez Camille

Chez Camille
Geclassificeerd als nr. 211 van 2.734 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, heerlijk eten! Zeer zeker aan te raden, ook met kind! Wij komen hier zeer zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019

9 november 2018 beoordeeld

In 1 woord geweldig. Voor mij is eten niet alleen kwaliteit van eten, maar ook kwaliteit van bediening en servicegerichtheid, vriendelijkheid.
Allemaal erg dik in orde hier. Prachtig ingericht modern maar met een warme sfeer. De tappaz was uitstekend, menu meer dan genoeg en heerlijk van smaak. Super vriendelijke bediening die er is als je ze nodig hebt, een vriendelijk praatje maakt maar zich niet opdringt. Het restaurant zit wat verborgen in een zijstraat maar dat is voor mij zelfs onderdeel van de charme. Resume: een topper!

Datum van bezoek: augustus 2018
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de 2de tapas menu gegeten (15 euro per persoon). Zeeeeer lekker gegeten, lekkere Spaanse cava erbij en de bediening was ook top!
We zijn blij dat we 1 van de zijstraatjes ingegaan zijn om deze tapasbar tegen te komen. Wat mooi was meegenomen is dat de prijzen best goedkoop waren voor in de stad.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Leuk tapas menu. Ook de vis was zeer goed. Goede bediening en gezellige sfeer. Goed eten voor een betaalbare prijs.

Datum van bezoek: september 2017
16 mei 2017 beoordeeld

Franse keuken met een Spaanse touch. Zeer lekker gegeten. De service was zeer vlot, soms iets te snel. Lekkere wijnen en andere drankjes aan een correcte prijs.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Chez Camille bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Chez Camille geweest? Deel je ervaringen!