“gastronomische tapas”

Geclassificeerd als nr. 557 van 2.710 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2018 beoordeeld

tijdens onze wandeling in Palma hebben we hier iets gedronken maar toen we al dat lekkers overal zagen belanden ook beslist om iets te eten - heel lekkere gastronomische tapas - prachtig terras op mooi plein - ook het interieur (van het hotel) is schitterend

Datum van bezoek: september 2018

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel zwaar onderbemand. Heel lange wachttijden. Mooi en sfeervol terras midden old town Palma..

Datum van bezoek: april 2017
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten! Heerlijk! Vriendelijke bediening. Er werd ons zelfs gevraagd of de steak niet te kruidig was. En wat een heerlijke zalm met knapperig korstje!

Datum van bezoek: november 2016
11 oktober 2016 beoordeeld

Aan een leuk plein , vriendelijke bediening wel raar dat er zoveel tafels op het terras gereserveerd zijn .

Datum van bezoek: oktober 2016
30 augustus 2016 beoordeeld

Na hier spontaan langs gelopen te zijn, gevraagd of ze nog een tafel voor 6 volwassenen en 4 kinderen hadden. Dit kon, echter was de tafel na een uur gereserveerd. Prima, want met kleine kinderen lang tafelen is toch geen succes. Op het moment dat we aan tafel gingen, voelde je al het geroezemoes van de bediening. Heb je weer van die ... toeristen. Laat nou net een van onze gasten vloeiend Spaans spreken. Verder constant chagrijnig geholpen met arrogante blikken in hun gezichten. Terwijl nog niet iedereen uitgegeten was, werden er al zonder iets te vragen borden weggehaald. Behoorlijk onbeschoft als je veel geld betaald voor een snelle hap. Eten was prima en stond na bestellen binnen 10 minuten op tafel. Aan alles werd gehaast gewerkt, maar toen wij de rekening vroegen, betaald hadden en wachtte op ons wisselgeld duurde dit langer dan 10 minuten. Toen wij er iets van zeiden werd er weer arrogant geantwoord. Wat een aanfluiting!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Hotel Cort Restaurante bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Hotel Cort Restaurante geweest? Deel je ervaringen!