“Super ijs, aardige prijzen”
Beoordeling van Giovanni L

Giovanni L
Geclassificeerd als nr. 7 van 52 Dessert in Palma de Mallorca
19 augustus 2018 beoordeeld

De ijssalon heeft een lekker terras in de schaduw van een aantal enorme bomen. Let wel op de vogels. We werden vriendelijk te woord geholpen door een geduldige ober. Onze groep van 12 wilde ijs eten of koffie drinken, alles was mogelijk. Hoewel we dachten dat het een tourist trap zou zijn, vielen de prijzen erg mee en zoals gezegd was de ober vriendelijk. IJs was van heerlijke kwaliteit, porties waren erg ruim bemeten.

Datum van bezoek: augustus 2018

24 oktober 2017 beoordeeld

veel keuze uit verschillende en vernieuwende ijssmaken!! superlekker ijs! ze hebben verschillende locaties in bv Palma de mallorca en ook in Santa Ponca!

Datum van bezoek: oktober 2017
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk genoten van 2 bolletjes ijs voor een goede prijs. De smaken ferrero en pina colada zijn aan te raden. De medewerkers zijn vriendelijk en gaan hygiënisch te werk.

Datum van bezoek: augustus 2017
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bjj toeval kwam ik deze zaak tegen. Het was er erg druk en dat was niet niets. Het ijsje was overheerlijk en zeker de moeite waard. Voor 5 bollen betaalden wij 5,90

Datum van bezoek: mei 2017
30 augustus 2015 beoordeeld

Even zoeken maar dan krijg je ook wat!
Leuk team van meiden met humor waanzinnige keuze van allerlei ijs smaken.
Achter een glazenwand wordt in de" keuken" het ijs gemaakt

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Giovanni L bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca
Palma de Mallorca, Mallorca

In Giovanni L geweest? Deel je ervaringen!