“Verrassende keuken, leuke plaats”
Beoordeling van l'ambigú

l'ambigú
Geclassificeerd als nr. 50 van 2.710 Restaurants in Palma de Mallorca
24 september 2018 beoordeeld

Moeilijk te kiezen uit de lekkere gerechten op de kaart. Mooi pleintje om te zitten en genieten. Wij kozen voor de hamburger maar hadden spijt dat we niet meerdere gerechten geproefd hadden

Datum van bezoek: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Cris102, Propietario van l'ambigú, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear Nathalie, thank you very much for this review!

Next time you have to try more dishes...

❤️

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. De groene curry is echt heerlijk. Goede wijn ook en de bediening was snel en vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2018
Cris102, Propietario van l'ambigú, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dear Mandy, thank you very much for this review!

Top restaurant for a top guest!!

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval gevonden super lekker eten net anders als anders maar super vers en lekkere smaakvolle combinaties!!! Ook het dessert de sorbet van olijfolie zeker een must !!! Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit zeker in orde !!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Dear Anja, thank you very much for this review!

That desert is becoming a supertop hit!!

❤️

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verassende kaart met mooie combinaties van ingrediënten en smaken. Ook de desserts: olijfolie ijs met in munt gemarineerde sinaasappel. En dat op een fraai klein en rustig pleintje om de hoek bij Plaça major.

Datum van bezoek: juli 2018
Cris102, Propietario van l'ambigú, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear guest, thank you very much for this review!

The special desert of fresh orange and artisan olive-oil ice-cream is to die for...❤️

To delight our guests is our mission.

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar een ander restaurantje, kwamen we langs L'Ambigu. Het zag er leuk uit en de kaart was veelbelovend. De octopus was de beste die we ooit gegeten hebben, falafel gecombineerd met mooie smaken en de hamburger was perfect. Erg vriendelijk personeel. Zonder meer aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

Dear HerrieVee, thank you very much for this review!

Indeed falafel is really delicious, I can't stop eating it.

To delight our guests is our mission.

l'ambigú‍

Reizigers die l'ambigú bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In l'ambigú geweest? Deel je ervaringen!