“diner 2 times”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
29 augustus 2018 beoordeeld

heel gezellig restaurant in een leuke drukke straat met veel andere restaurants.
het eten was heerlijk ,met een leuke bediening.

Datum van bezoek: juli 2018

22 oktober 2017 beoordeeld

Daar wij vorig jaar zo content waren over dit restaurant zijn we dit jaar zeker drie keer terug geweest en telkens was het heel lekker en dat met een heel vriendelijke bediening en een lekker wijntje.

Datum van bezoek: oktober 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in straatje met diverse andere restaurantjes. Erg lekker gegeten. ( pasta). Goede huiswijn. Vlotte, vriendelijke bediening. Schoon toilet.

Datum van bezoek: juli 2017
11 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden in dit gezellig straatje al een paar keer komen eten maar dit restaurant vonden wij toch de beste van allen , we bestelde Chuleton de buey ( ribben) voor 2 personen die geserveerd wordt in een grote pan en super lekker was . Heel vriendelijke bediening , wij waren zo tevreden dat we direct voor de volgende dag wilde reserveren maar jammer genoeg zijn ze de woensdag gesloten en was dat onze laatste avond in Palma maar de volgende keer komen we zeker hier terug.

Datum van bezoek: oktober 2016
19 september 2013 beoordeeld

zeer lekkere lunch gegeten, suggestie v/d dag , pasta met subtiele currysaus en lekkere gamba.
Ik zou het aanraden, maar blijf in de suggesties of courante gerechten, die zijn vers.

Datum van bezoek: oktober 2012
    • Sfeer

Reizigers die La Bottega de Michele bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Bottega de Michele geweest? Deel je ervaringen!