“Slecht Personeel”

Geclassificeerd als nr. 32 van 2.689 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan, Bar, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een zeer slechte behandeling ervaren van een ober. Ik heb eerder gegeten in Spaanse restaurants, maar dit is het ergste van alles het eten was niets lekker en duur we zullen nooit terug komen echt jammer

Datum van bezoek: maart 2019

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Één van de betere restaurants in Palma en het is nog waar ook!
Professionele bediening en nooit tekort aan brood, tapas, water en wijn. Ze waren er altijd tijdig bij ondanks dat we met een grote groep waren.
De kwaliteit van het eten was tevens van hoog niveau. En de wijn...
Doen!

Datum van bezoek: maart 2018
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek, lekker en betaalbaar. Gelegen in een verborgen steegje in Palma. Wij hebben er heel erg van genoten!

Datum van bezoek: juli 2017
18 mei 2017 beoordeeld

In een klein steegje weg van de drukte, kleine typisch Spaanse resto. Autentieke, super verse gerechten! Vriendelijke uitbater! Het opzoeken méér dan waard...
Spijtig dat er geen terrasje is.

Datum van bezoek: mei 2017
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Werken met een vast menu waardoor het snel gaat. Prijstechnisch en kwalitatief prima. Zit niet echt op de toeristische route.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Sa Bodegueta bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Sa Bodegueta geweest? Deel je ervaringen!