“Niet tevreden.”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren met een groep van 11 personen gaan eten. Er zat meer dan 20 minuten tussen het uitserveren van het eten van de eerste en laatste gerechten. Heel jammer dit. Daardoor niet gezamenlijk kunnen eten. Helft van de tafel heeft een tweede ronde drankjes gekregen en de andere dus niet. Bediening niet top, verschillende dingen vergeten. Al met al erg matig.

Datum van bezoek: maart 2019
EdoardoBu, Proprietario van Trattoria Pizzeria St Ambros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Dear Mees J,
We are very sorry for what happened.
We try always to do our best to serve good food and best service as possible..
At the beginning of the season it is always more difficolt because the staff take a little be time to be reorganize and we had also a problem with the oven useful to make your paella.
Please make our excuses to all your group.
If you have the possibility to come back in the future we will be happy to give you a special treatment.
Best regards

15 oktober 2018 beoordeeld

op 'n gezellig pleintje in Palma heerlijke glutenvrije pasta alla carbonara gegeten, vooraf gegaan door 'n super lekkere salade Caprese met top mozzarella

Datum van bezoek: oktober 2018
10 september 2018 beoordeeld

Ondanks dat dit een Italiaans restaurant(je) is, serveren ze hier ook lekkere Spaanse tapas (de bekende soorten). Het restaurant kent vriendelijke bediening, goede prijzen en is gevestigd op een gezellig pleintje, waar nog meerdere eetgelegenheden zijn gevestigd. Onze keuze viel op de mixed tapas (een combinatie van vier), welke allen erg lekker smaakte. Al met al een prima tentje om wat tapas te eten.

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mensen
Ondanks alle goede recensies nu onze ervaring. Ober was gestresst, terras naast zat vol. Wij bestelden 1 mixed tapas, er kwamen twee borden met 4 schalen.
Bij het betalen kwam de verrassing. Buurman’ s bord staat op 4,90, en deze man rekende ons 4x 4.50€
Geen begrip, verwees ons dat het bord van het buurrestaurant was. Kwaliteit tapas was vergelijkbaar met buur restaurant. Hebben we nagevraagd.

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter het grote plein zit een leuk pleintje met wat restaurants. Deze uitgekozen vanwege redelijke recensies op tripadvisor. Aardige bediening, redelijke kwaliteit van eten en normale prijzen. Beetje toeristisch maar wel gezellig. Met een gezin prima zitten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Trattoria Pizzeria St Ambros bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Trattoria Pizzeria St Ambros geweest? Deel je ervaringen!