“heerlijke glutenvrije pasta”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
15 oktober 2018 beoordeeld

op 'n gezellig pleintje in Palma heerlijke glutenvrije pasta alla carbonara gegeten, vooraf gegaan door 'n super lekkere salade Caprese met top mozzarella

Datum van bezoek: oktober 2018

10 september 2018 beoordeeld

Ondanks dat dit een Italiaans restaurant(je) is, serveren ze hier ook lekkere Spaanse tapas (de bekende soorten). Het restaurant kent vriendelijke bediening, goede prijzen en is gevestigd op een gezellig pleintje, waar nog meerdere eetgelegenheden zijn gevestigd. Onze keuze viel op de mixed tapas (een combinatie van vier), welke allen erg lekker smaakte. Al met al een prima tentje om wat tapas te eten.

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mensen
Ondanks alle goede recensies nu onze ervaring. Ober was gestresst, terras naast zat vol. Wij bestelden 1 mixed tapas, er kwamen twee borden met 4 schalen.
Bij het betalen kwam de verrassing. Buurman’ s bord staat op 4,90, en deze man rekende ons 4x 4.50€
Geen begrip, verwees ons dat het bord van het buurrestaurant was. Kwaliteit tapas was vergelijkbaar met buur restaurant. Hebben we nagevraagd.

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter het grote plein zit een leuk pleintje met wat restaurants. Deze uitgekozen vanwege redelijke recensies op tripadvisor. Aardige bediening, redelijke kwaliteit van eten en normale prijzen. Beetje toeristisch maar wel gezellig. Met een gezin prima zitten.

Datum van bezoek: juli 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig pleintje, leuke sfeer! Tapas gegeten voor lunch, heeft goed gesmaakt! Bediening was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
EdoardoBu, Proprietario van Trattoria Pizzeria St Ambros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Vielen Dank

Reizigers die Trattoria Pizzeria St Ambros bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Trattoria Pizzeria St Ambros geweest? Deel je ervaringen!