“Slechte ervaring”

Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mensen
Ondanks alle goede recensies nu onze ervaring. Ober was gestresst, terras naast zat vol. Wij bestelden 1 mixed tapas, er kwamen twee borden met 4 schalen.
Bij het betalen kwam de verrassing. Buurman’ s bord staat op 4,90, en deze man rekende ons 4x 4.50€
Geen begrip, verwees ons dat het bord van het buurrestaurant was. Kwaliteit tapas was vergelijkbaar met buur restaurant. Hebben we nagevraagd.

Datum van bezoek: september 2018

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter het grote plein zit een leuk pleintje met wat restaurants. Deze uitgekozen vanwege redelijke recensies op tripadvisor. Aardige bediening, redelijke kwaliteit van eten en normale prijzen. Beetje toeristisch maar wel gezellig. Met een gezin prima zitten.

Datum van bezoek: juli 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig pleintje, leuke sfeer! Tapas gegeten voor lunch, heeft goed gesmaakt! Bediening was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
EdoardoBu, Proprietario van Trattoria Pizzeria St Ambros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Vielen Dank

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu 2 keer hier gegeten. Heerlijke pizza's voor een goede prijs! Snel en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
EdoardoBu, Proprietario van Trattoria Pizzeria St Ambros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Bedankt! Graag gedaan! Tot ziens

17 januari 2017 beoordeeld

Het eten is prima net zoals de drank, ook het personeel doet z'n best. Sfeer redelijk goed. Ondanks dat ze op rustige momenten erg druk met zichzelf bezig zijn. De chef is echter erg nors en onvriendelijk. Jammer! Geen goed voorbeeld! Alleen koffie drinken kan hier echt niet.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Trattoria Pizzeria St Ambros bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Trattoria Pizzeria St Ambros geweest? Deel je ervaringen!