“Heerlijk Echt een aanrader!”
Beoordeling van Antiquari

Antiquari
Geclassificeerd als nr. 75 van 2.690 Restaurants in Palma de Mallorca
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader in de straatje van Palma! Je waant je in een totaal andere wereld het zit tussen allenmaal trappen met een beperkt terras waar het altijd erg druk is en opletten voor een plekje maar wat zit je er lekker. Ze hebben een ruime keuzen op de kaart. Wij namen een tosti i met zalm en 1 met groenten en wouw wat een plaatje en wat was het lekker!

Datum van bezoek: april 2018

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek plekje, weg van de drukte. Beperkte kaart, maar alles zeer lekker, vers en aan democratische prijzen. Lekkere wijnen. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2018
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Heel leuk plekje, zowel binnen als buiten. Het eten is lekker, vers, gezond, snel, ruime keus, niet duur. Wij zijn er nog een tweede keer heen gegaan tijdens ons korte tripje Palma. Aanrader: de soepjes. En de brownie.

Datum van bezoek: december 2017
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas, lekker authentiek, prachtig plekje!! Als we aan Mallorca denken, verheugen we ons er al op om hier lekker te gaan genieten!

Datum van bezoek: juni 2017
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tent, weinig toeristen, voornamelijk lokale mensen.
Niet perse veel keuze op de kaart. Wel lekkere mancheto kaas en lekkere Iberico ham! Dikke prima.
Daarnaar vriendelijke bediening.

Wij zaten onbedoeld binnen, maar was prima. Buiten zaten mensen uiteindelijk op de trappen.

Diner kaart beschikbaar vanaf 20:30

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Antiquari bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Antiquari geweest? Deel je ervaringen!