“Echte aanrader”

Geclassificeerd als nr. 73 van 2.693 Restaurants in Palma de Mallorca
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek plekje, weg van de drukte. Beperkte kaart, maar alles zeer lekker, vers en aan democratische prijzen. Lekkere wijnen. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2018

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Heel leuk plekje, zowel binnen als buiten. Het eten is lekker, vers, gezond, snel, ruime keus, niet duur. Wij zijn er nog een tweede keer heen gegaan tijdens ons korte tripje Palma. Aanrader: de soepjes. En de brownie.

Datum van bezoek: december 2017
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas, lekker authentiek, prachtig plekje!! Als we aan Mallorca denken, verheugen we ons er al op om hier lekker te gaan genieten!

Datum van bezoek: juni 2017
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tent, weinig toeristen, voornamelijk lokale mensen.
Niet perse veel keuze op de kaart. Wel lekkere mancheto kaas en lekkere Iberico ham! Dikke prima.
Daarnaar vriendelijke bediening.

Wij zaten onbedoeld binnen, maar was prima. Buiten zaten mensen uiteindelijk op de trappen.

Diner kaart beschikbaar vanaf 20:30

Datum van bezoek: augustus 2016
28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig eetcafe met lekkere gerechten. Vriendelijke en gemoedelijke bediening. We zaten buiten, maar toen ik er even binnen ging, bleek het er ook nog eens heel leuk ingericht.

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Antiquari bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Antiquari geweest? Deel je ervaringen!