“Niet te eten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn lieveling eten is de Italiaanse. Daarom toen ik deze restaurant tegen kwam dacht ik dat ik weer goed kon eten. Jammer genoeg de pizza’s waren echt niet lekker te weinig kaas en koud Het stafpersoneel was niet slecht, maar het duurde lang om te brengen wat we vroegen denk niet dat we ooit terug komen

Datum van bezoek: maart 2019

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een moderne italiaan met erg lekkere gerechten. Een dag van tevoren reserveren is aan te raden. De eigenaresse ontvangt iedereen en treedt gedurende de avond op als een echte gastvrouw. Zelf vond ik dat er op de carpaccio di manzo iets teveel parmigiano zat maar dit kon ik er makkelijk afhalen en vormde geen hinder. De tomaten van de caprese waren erg vol van smaak. De steak die wij beiden hadden was mals en bleef lang warm. Na een voor- en hoofdgerecht te hebben gehad zaten wij eigenlijk al vol, maar uiteindelijk hebben wij de tiramisu gedeeld, wat een echte aanrader is (niet zomaar een tiramisu die je bij de meeste Italiaanse restaurants krijgt. Bij de tiramisu nog een espresso genomen en de limoncello was van het huis. De eigenaresse komt bij het vertrek van haar gasten iedereen persoonlijk gedag zeggen aan de deur. Een fijn restaurant en zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
6 oktober 2017 beoordeeld

Een juiste prijs kwaliteit verhouding met een vriendelijke bediening. Heb echt gegenoten van de penne a la franco. Een genot voor je smaak.

Datum van bezoek: oktober 2017
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts gaan eten bij Ribello in Palma, vlak bij ons hotel Puro. Heel vriendelijk ontvangst en we kregen mooie tafel. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was heerlijk. En als dessert de tiramisu. Is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen!!

Datum van bezoek: september 2017
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig Italiaans diner voor een schappelijke prijs! De bediening is ook uitstekend! Vooral gastvrouw Elena zorgt voor een onvergetelijke avond en dat je niks tekort komt! Zeker aan te bevelen!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Ribello bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Ribello geweest? Deel je ervaringen!